Ons was beloofd dat de overstap heel snel zou gebeuren omdat we op kort termijn (2 weken) gingen verhuizen naar 2 huizen verderop.
Om dit snel te laten gebeuren moesten we wel direct alle voorwaarden accepteren en de bedenktermijn laten vallen.
Dit gedaan hebbende begonnen de problemen, t-mobile had al een fout gemaakt met ons contract qua vernieuwing en wij moesten maar contact opnemen met de installatiemonteur (Guidion) en een datum plannen, deze datum kon pas 2 maanden later gepland worden.
Na t-mobile gesproken te hebben is dit uiteindelijk gelukt binnen een maand.
Na de aansluiting werd al snel duidelijk dat de wifi en daarbij de kabel erg onstabiel waren of het soms niet deden.
Er is tot 3x toe een monteur langs geweest en die heeft tot 3x toe gezegd dat de lijn gecontroleerd moet worden buiten het huis en hijzelf niks voor ons kon betekenen, en het raar vond dat hij tot 3x toe voor hetzelfde probleem moest komen terwijl hij had gezegd dat de lijn gecontroleerd moest worden, dit is door t-mobile genegeerd en zij zeggen dit intern te kunnen meten, volgens hun metingen is alles in orde.
Wij zijn nu al een half jaar bezig om ons internet in orde te krijgen, we hebben zeker meer dan 100 telefoontjes gepleegd en bewijsstukken aangeleverd, alle opties vanuit ons en t-mobile zijn ondernomen om het internet te verbeteren (denk aan router vervangen, bekabeling controleren/vervangen, nieuw accespoint, netcode wijzigen, wifi extender plaatsen...…).
T-mobile blijft zeggen dat de lijn goed is en dat er bij hun niks te zien valt.
Er zijn geen opties meer om het internet te verbeteren en t-mobile weet het ook niet meer.
Zij blijven bij hun punt dat volgens hun systeem alles werkt (ook al laat ik doormiddel van foto's en filmpjes zien dat het hier thuis niet werkt zoals het hoort).
Ik heb al diverse telefonische klachten ingediend en een aantal keer gevraagd om contractontbinding.
Zelfs de klantenservice van t-mobile vind het niet normaal dat dit zo lang duurt en dat er niks aan compensatie of contractontbinding gedaan word.
Diverse managers heb ik gesproken en die zeggen machteloos te zijn, want backoffice geeft aan dat de lijn goed werk.
Tot op heden:
-Valt onze wifi nog steeds weg of is heel zwak.
-Is de bekabelde lijn onstabiel en valt soms weg (hoort 100mb/s te hebben maar slingert tussen de 30mb/s en de 97 mb/s.
-Gamen gaat niet op de wifi want qua mb per seconde zitten wij onder de 10mb/s en zelfs soms op 600kbps.
-Gamen op de kabel lukt soms, per gamesessie van een uur word de sessie 3x onderbroken omdat het internet uitvalt en word ik teruggestuurd naar de lobby en moet ik wachten tot het internet het weer doet.
Ook is er veel lag in het spel wat aangeeft dat de kabel onstabiel is.
-Sinds een week (na een half jaar!) heeft reggefiber in opdracht van t-mobile een lasertje vervangen in de kast verderop in de straat, het internet zou er beter op worden want dit was een veelvoorkomend probleem van onstabiel internet zeiden ze.
Helaas is het probleem niet verholpen en is het eigenlijk alleen maar erger geworden, zelfs de tv loopt nu weleens vast.
Nu na een half jaar:
T-Mobile geeft aan niks meer te kunnen doen want alles is al geprobeerd, volgens hun is de lijn stabiel en zien zij nergens problemen in.
Oftewel wij blijven zitten met slecht werkend internet en t-mobile is niet bereid om te compenseren of het contract te ontbinden.
Zie onze contactgeschiedenis met de t-mobile klantenservice voor meer informatie!
Wij hopen dat hier toch echt een reactie op komt en een oplossing!
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel