Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel verbindingsproblemen

  • 28 June 2024
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Wij hebben sinds maandag geen werkende glasvezel verbinding meer. Gisteren is er een monteur langs geweest en die geeft aan dat het in de wijk kast van de netwerk beheerder zit en dat de melding is doorgezet. Tevens kom hij zien dat een mutatie voor een andere aansluiting verkeerd is gedaan waardoor wij geen internet hebben.

Aangezien wij nu zeker tot volgende week geen internet hebben is enige compensatie wel

op zijn plaats, zeker omdat de fout komt door een

mutatie voor een andere klant van Odido glasvezel.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Fabiodh ,

De periode dat je verbinding niet werkte wordt vergoed. Daarnaast kan Odido je een voucher geven voor echt unlimited mobiele data voor een Ben of Odido sim. Dan kun je van je telefoon een wifi hotspot maken.

Ook hier geen internetverbinding meer sinds vanavond 23:00. Pon lampje knippert. Net 2 weken klant. Begint lekker.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Fabiodh & @Abuddingh, ik zie dat er voor jullie al een ticket openstaat bij de technische dienst. Zij zullen dit zo snel mogelijk onderzoeken en oplossen. Natuurlijk kunnen we achteraf kijken naar een compensatie voor jullie, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. 

Om je op dit moment uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Hoi @Fabiodh & @Abuddingh, ik zie dat er voor jullie al een ticket openstaat bij de technische dienst. Zij zullen dit zo snel mogelijk onderzoeken en oplossen. Natuurlijk kunnen we achteraf kijken naar een compensatie voor jullie, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. 

 

Om je op dit moment uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Helaas geen odido of ben simkaart. Ik heb gelukkig nog een actief ziggo abonement  voor internet en nu overgeschakeld op dat netwerk.

Ondertussen zitten wij al sinds 24 juni 2024 zonder werkend internet, is er al een monteur langsgeweest die geconstateerd heeft dat het probleem in de wijkkast zit, daar moet e.e.a. weer goed gezet worden.

Dit zou Max 5 werkdagen duren, ondertussen zijn wij 5 weken verder zonder wekend glasvezel.

Ik heb daarnaast al zeker 10 keer gebeld omdat jullie niks laten weten over de status en elke keer is het kastje muur verhaal. Het ligt buiten Odido, we zijn er mee bezig.

Hoe moeilijk kan het zijn om een monteur in te schakelen die een kabel goed gaat zetten in de wijk kast.

 Helaas is dit al de tweede keer dat we een maand zonder internet zitten en de service van Odido is van een discutabele kwaliteit.

vandaag, zondag, krijgen we een mail dat onze melding is afgehandeld…. Niet dus we zitten nog steeds zonder werkend internet…

Ik heb al een klacht ingediend en verwacht dan ook dat Odido nu binnen 2 werkdagen met een

passende oplossing komt, want het is schandalig hoe jullie met klanten omgaan, ik ben al jaren tele2 mobiel en nu Odido klant, maar denk niet dat ik dat op deze manier nog lang zal zijn.

 

 

Reputatie 2

Ondertussen zitten wij al sinds 24 juni 2024 zonder werkend internet, is er al een monteur langsgeweest die geconstateerd heeft dat het probleem in de wijkkast zit, daar moet e.e.a. weer goed gezet worden.

 Helaas is dit al de tweede keer dat we een maand zonder internet zitten en de service van Odido is van een discutabele kwaliteit.

 

 

Is uw abonnement opzeggen een optie?

Reageer