-
-
heeft eerste post geplaatst
-
3 reacties
Geen wifi en internet op modem. 12 dagen geledn contact gehad. Zou opgelost worden echter alleen mail gehad dat ze me niet vergeten hadden. Weer met mobiel contact gehad met medewerker. Kon niet zeggen wanneer oplossing komt. Triest, geen tv, internet en telefoon. Klantnummer XXXXXX
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Welkom op onze Community! @Gertlek
Allereerst mijn excuses dat er nog geen contact met je in opgenomen, dat had niet mogen gebeuren. Natuurlijk wil ik je graag meer duidelijkheid geven, ik sta dan ook klaar om je verder te helpen!
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat er al een ticket openstaat bij onze technische dienst. Ik heb mijn collega direct een bericht gestuurd met de vraag of dit met spoed kan worden opgepakt. Ik weet zeker dat het nu goed moet komen!
Misschien dat je hier al gebruik van maakt, maar ik zou je graag een Unlimited Voucher code sturen. Op die manier kun je toch tijdelijk gebruik maken van het internet. Als je bijvoorbeeld een Hotspot maakt, kun je deze koppelen met je andere apparaten, handig toch? Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code gelijk toe.
Bekijk origineel