Hallo. Wij zijn onlangs overgestapt op glasvezel internet. Tot 14.00 uur vandaag was er geen probleem. Toen ik rond 17.00 uur thuiskwam, zag ik dat het WiFi-lampje op het modem rood was. Ik heb via de website contact opgenomen met de robot en alle instructies gevolgd die hij gaf. maar het probleem was niet opgelost. Ik vraag dringend hulp.
Werkt de code nog? Ik heb je gelijk nog een nieuwe gestuurd.
Waarom hebben we altijd problemen? Waarom kun je een eenvoudig probleem niet oplossen?
Hallo. Het probleem is een paar dagen geleden opgelost. Maar zojuist hebben de ambtenaren de straat weer opgegraven en viel ons internet weer uit.Wat gebeurd er???
Allereerst hartelijk dank voor de coupon. Er heeft nog niemand contact met ons opgenomen om het probleem op te lossen.
Hallo, de aan mij gegeven kortingsbon is morgen niet meer bruikbaar. Heb je suggesties voor later?
Hoi
De unlimited voucher is natuurlijk een workaround, beter iets dan niets. Maar de definitieve oplossing wordt komende week verwacht. De netbeheerders werken in het weekend niet aan individuele tickets.
Ik ben slachtoffer van Odido, bent u hiervan op de hoogte?U hebt nu internet gedefinieerd voor de Odido-simkaart, maar mijn telefoon moet voortdurend worden opgeladen en dit verkort de levensduur van mijn telefoon. Wanneer en hoe wordt mijn klacht opgelost?
Hallo, er heeft nog steeds niemand contact met ons opgenomen. Wanneer wordt dit probleem opgelost?
Hi
Ja, ik heb de ONT een tijdje van de stroom losgekoppeld, maar het resultaat is nog steeds hetzelfde.
Hallo
Dan komt er nu geen glasvezel signaal meer binnen op de ONT. Kan je de ONT eens voor even van het stroom halen?
Hallo, er was vandaag een verandering op ONT. Het LOS-lampje is rood en knippert. Er was al eerder groen licht.
Hallo, het PON-lampje brandt continu.
Gelukkig zie eik dat de monteur alle bevinden netjes heeft teruggekoppeld aan onze technische dienst. Zij zullen contact opnemen met de netwerkbeheerder, zodat de verbinden weer kan worden hersteld. Zelf hoef je voor nu niks te doen.
Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om je verder te helpen!
Hallo
Knippert het PON lampje op de ONT?
Er is in ieder geval wel een glasvezel signaal maar het signaal wordt dan verstoord.
We hebben een toegangspunt gemaakt met de coupon die je hebt gedefinieerd, maar hierdoor raakt de batterij van mijn telefoon snel leeg. Dit is dus geen oplossing voor de lange termijn. Ik vraag dringende ondersteuning.
Ik denk dat er iets mis is met de bedrading op straat (de technicus zei dit) en ik weet niet zeker of dit binnenkort verholpen zal worden!!
Hallo. Vandaag kwam de monteur maar mijn probleem was niet opgelost.Heeft u de werkorder van de technicus gelezen?Wat denk jij dat ik moet doen?
Ik heb je ook gelijk een code gestuurd via een privébericht!
Hallo, ik heb Odido Simkaart gekocht.
Daarnaast mag je van mij een Odido simkaart kopen (€10) in één van onze Odido Shops. Als je een foto van de bon met mij deelt in dit topic, vergoed ik deze gelijk voor je! Op die manier kun je toch gebruik maken van de voucher code. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? Dan stuur ik je de code gelijk toe!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.