Beste T-Mobile,
Ik wil dan maar via dit kanaal mijn klacht laten weten. Gezien ik ondertussen al 8 mensen van de klantenservice gesproken heb.
Bij de overstap was al een fout gemaakt waardoor wij 4 dagen (vorige week maandagochtend t/m donderdagmiddag) zonder internet kwamen te zitten. Nu is de monteur voor de installatie afgelopen vrijdagmiddag langs geweest en nu net 3 dagen later zitten we weer zonder internet (na telefonisch contact te hebben gehad werd ons verteld dat er een monteur moet langskomen). Een afspraak inplannen met de monteur kon pas vanaf 17-01-2022 (dat is 3 weken met het probleem zitten). Na ook daarvoor weer telefonisch contact te hebben gehad (met een medewerker van Guidion) is dit nu 30-12-2022 (dus weer 4 dagen zonder internet!) geworden.
Dus dadelijk zitten we alweer bijna 2 weken zonder internet (en ja, we hebben als tijdelijke oplossing een voucher gekregen zodat we via hotspots verder kunnen (waarvoor we zelf ook nog eens een T-Mobile simkaart hebben moeten aanschaffen), in een lockdown, met thuiswerken (wat niet fijn/soepel werkt via een hotspot en vpn).
En een compensatie kan alleen maar bij een netwerkstoring van langer dan 12H, terwijl dit veel problematischer is.
Met vriendelijke groet,
Richard Voeten
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel