Skip to main content

Geen diensten postcodegebied 2266

  • 2 July 2024
  • 17 reacties
  • 153 Bekeken

Sinds 6 dagen geen internet /tv op postcode 2266 cm (meerdere aansluitingen). Klantenservice kom je niet verder mee als: is door gegeven. We zijn nu 5 werkdagen verder geen 1 teken van status storing van Odido. Wanneer wordt:

1 storing verholpen?

2 contact met klant gezocht over status storing.

3 laat Odido nou eens iets van zich horen?

Gr A.

 

17 reacties

Zit in zelfde postcode gebied , klantenservice adviseerde mij om zelf maar even te bellen met dutch open fiber want probleem ligt niet bij odido maar bij de kabel beheerder. 

Nul reacties of feedback 

Zondag de boel opgezegd (net als 2 buren) gister alles van Ziggo in huis en in 30min weer up and running.

Succes met wachten op een oplossing.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Bowl160 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Uiteraard ga ik graag voor je na of er al een update is. 

Ik ben direct het systeem ingedoken, maar kan vooralsnog niets inzien. Ik heb daarom meteen mijn collega’s van de technische dienst bericht met de vraag of zij mij meer kunnen vertellen. Zodra ik hier een terugkoppeling over heb, laat ik het je gelijk weten!

 

@Dice Ik had jou ook graag geholpen bij het herstellen van jouw verbinding. Ik vind het niet leuk om je te zien gaan, maar ik begrijp je keuze. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen of heb je nog vragen? Laat het mij dan weten, ik ben altijd bereid om te helpen! 

Reputatie 7
Badge +3

@Bowl160 Daar ben ik weer! 

Wil jij het volgende voor mij nagaan? Brandt het LOS rood en knippert deze  op het ONT (witte of zwarte kastje in de meterkast)?

Laat je het mij weten? Dan koppel ik het gelijk terug aan mijn collega van de technische dienst! 

Ja knippert rood vorige week vrijdag is er iemand van of via jullie geweest bij me buurman , probleem moet dus zeker bekent zijn bij jullie 

Reputatie 7
Badge +3

@Dice Dank je wel voor je snelle terugkoppeling. Mijn collega heeft meteen de netwerkbeheerder aangestuurd, zij zullen contact opnemen om dit voor je op te lossen! 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited voucher code? Indien je wil, kan ik deze gelijk naar je sturen. Op die manier kan je een mobiele hotspot openen en deze verbinden met je andere apparaten om toch online te zijn. Laat je het mij weten?

Is er bij #odido nou niemand die bij ODF eens gaat navragen hoe lang de klant nog zonder internet zit? De storing duurt nu al 14 dagen oorzaak al 4 dagen bekend. Geen verder nog niets gehoord over herstel prognose...

Is er bij #odido nou niemand die bij ODF eens gaat navragen hoe lang de klant nog zonder internet zit? De storing duurt nu al 14 dagen oorzaak al 4 dagen bekend. Geen verder nog niets gehoord over herstel prognose...

er werd je eerder wat gevraagd daar  heb je nog geen antwoord op gegeven

Dat is al door een ander beantwoord. Waarom in herhalingen vallen en geen oplossingen of herstel. Het voor je uit schuiven van zorgen voor snel herstel, en tevreden klanten. Er zijn meerdere aansluitingen in de buurt die al 14 dagen geen internet hebben. Nu gaat het klantenbestand/tevredenheid alleen maar achter uit. Geldt ook voor O.D.F. 

Odido doe hier iets aan!

Dat is al door een ander beantwoord. Waarom in herhalingen vallen en geen oplossingen of herstel. Het voor je uit schuiven van zorgen voor snel herstel, en tevreden klanten. Er zijn meerdere aansluitingen in de buurt die al 14 dagen geen internet hebben. Nu gaat het klantenbestand/tevredenheid alleen maar achter uit. Geldt ook voor O.D.F. 

Odido doe hier iets aan!

dat geld voor zijn situatie

denk odido je vast verder wilt hebben als je zelf ook antwoord geeft er wordt per situatie/issue bekeken wat ze kunnen doen

 

dus dat je nog geen reactie had gehad is logisch de vragen moeten door jullie apart worden beantwoord/behandeld 

Dat is al door een ander beantwoord. Waarom in herhalingen vallen en geen oplossingen of herstel. Het voor je uit schuiven van zorgen voor snel herstel, en tevreden klanten. Er zijn meerdere aansluitingen in de buurt die al 14 dagen geen internet hebben. Nu gaat het klantenbestand/tevredenheid alleen maar achter uit. Geldt ook voor O.D.F. 

Odido doe hier iets aan!

dat geld voor zijn situatie

denk odido je vast verder wilt hebben als je zelf ook antwoord geeft er wordt per situatie/issue bekeken wat ze kunnen doen

 

dus dat je nog geen reactie had gehad is logisch de vragen moeten door jullie apart worden beantwoord/behandeld 

 

Dus ik zou wel een oplossing / antwoord gehad hebben ? nou helemaal niets. Probleem is 26juni gemeld ,28juni is er iemand komen kijken tot nu toe geen licht op de lijn en geen vooruitzicht over hoelang dit nog gaat duren.

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Dice, ik heb het direct nagekeken! De technische dienst heeft de externe netwerkbeheerder aangestuurd. Ik heb meteen om een status update gevraagd. Zodra ik meer informatie heb, zul je het meteen van me horen! Groetjes, Ishana

Nu 20 dagen later nog steeds geen internet/tv. Al 14 dagen de zelfde antwoorden. Niemand kan of wil een prognose doen. Wordt naar alle kanten gewezen voor wie hier actief moet zijn. Wordt door niemand op de hoogte gebracht op elke wijze dan ook. Al 14 dagen weten men de storingen de locatie hiervan. Zelfs op de storingscheck van odido staat: geen storing op uw postcode bekent.

Hoe boos wil je een klant hebben.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bowl160, ik begrijp je sentiment hierin volledig. We hebben het doorgezet naar Guidion en wachten nu op een terugkoppeling. Hopelijk krijgen we spoedig antwoord. 

@Bowl160 is er al meer bekend ?

@Bowl160 is er al meer bekend ?

Ja bijna 4 weken geen internet nu weer licht op de lijn,vanaf het begin de beloftes van odido we houden je op de hoogte.

 reacties:

odido geen

Guidion geen

dutch open fiber geen

zelf bellen om de compensatie te krijgen ,nouja compensatie je betaald de dagen dat je geen internet had niet.

 

Na 22 dagen en vele telefoontjes stond er een monteur te graven op de plek die wij aan gegeven hadden. De communicatie tussen herstel bedrijven, odido en netwerkbeheerder blijkt hier debet aan te zijn. Volgens de monteur pas op de 21ste dag van de storing een herstel opdracht gekregen.

 

Dus hoe kan dat verbeteren zonder dat de klant zich gaat irriteren. Gr Bowl160.

Reputatie 7
Badge +9

@Dice Top dat het bij jou inmiddels is opgelost!

@Bowl160 Ik zie dat het bij jou ook is opgelost volgens het ticket. Zo te zien waren zowel ODF als Guidion betrokken in het proces. Hierdoor hebben we eerst moeten wachten op terugkoppeling van ODF en is daarna Guidon aan zet geweest waar we ook wat langer hebben moeten wachten op een terugkoppeling. Dit heeft er dan ook voor gezorgd dat het langer duurde dan gehoopt. Dit is in ieder geval zeker niet hoe het hoort te gaan en zou het sneller moeten gaan, maar het kan uiteraard ook per situatie verschillen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat het in de toekomst niet meer zolang zal duren.

Reageer