Beantwoord

Fortnite kan geen update uitvoeren sinds glasvezel aansluiting

  • 10 March 2024
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Sinds 3 dagen is Odido leverancier van internet en tv. Bij Ziggo werkte de PS 4 en Fortnite prima en konden software updates worden uitgevoerd. Sinds de overstap naar Odido kan Fortnite de update niet meer uitvoeren. Iemand de oplossing? 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 11 March 2024, 11:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Guidoroest, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer kan gamen en die win kan pakken in Fortnite. Ik denk dat dit gerelateerd is aan de bug in onze Firmware, zou jij je klantnummer willen toevoegen aan je profiel zodat ik je op de lijst kan zetten zodat de firmware update vanmiddag nog geupraded wordt? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt.

Goedemiddag Tommie,

 

dank voor je snelle reactie, ik heb het klantnummer aan mijn profiel toegevoegd, laat je weten wanneer de firmware van de modem up-to-date date is? 
 

Grt Guido

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Guidoroest, ik zie dat je een T-75 hebt, hier is de firmware niet de boosdoener. Welke melding krijg je tijdens het updaten? Staat je PS4 niet gewoon vol? De PS4 beschikt niet over Wifi 6, zou je eens Wifi 6 willen uitschakelen op het modem? Wellicht komt het daardoor!

Reageer