Goedenavond,
Afgelopen weken ben ik bezig geweest met mij verhuizing en ben inmiddels over.
Ook mijn verhuizing heb ik bij jullie doorgegeven(op tijd), maar helaas was het eerder plannen van een afspraak met de monteur niet mogelijk en zal dit pas 5 oktober plaatsvinden.
Ik hoop dat iemand van T-Mobile mij hierbij kan helpen.
Tijdens mij verbouwing heb ik regelmatig mij NTU gecontroleerd, omdat mij was opgevallen dat via glas nog geen signaal binnen kwam.
Dit was het geval totdat ik de NTU eergister controleerde.
Ik heb om te testen een router uit te kast gepakt vlan 300 ingesteld en aangesloten.
Verbinding kwam netjes online en alles leek goed te gaan.
Nog een aantal speedtest gedaan om snelheid te controleren was ook goed.
Heb de apparatuur vervolgens losgekoppeld, omdat ik een stekkerblok moest vervangen.
Hierna is de verbinding niet meer terug online gekomen.
Interface krijgt geen ip meer van de dhcp server.
Ik heb vervolgens met jullie klantenservice gebeld met de vraag of mij verbinding al wel actief is.
De support medewerker vertelde mij dat de lijn sinds 24-09 actief is.
Echter is het mij naast de eerste keer niet meer gelukt de verbinding online te krijgen.
Is het mogelijk dat er door jullie iets wordt geblokkeerd?(MAC release?)
Ik hoop dat ik jullie mij kunnen helpen.
Het thuiswerken zonder internet is namelijk verdraait lastig
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel