Sinds gisteren is mijn download snelheid ingestort.
Ik heb een glasvezelverbinding en bekabeld haal ik opeen nog maar:
Upload: 900 Mb/s
Download: 12 Mb/s
Router is gereset, nieuwe kabels geprobeerd, andere PC. Niets helpt!
Ik werk vanuit huis voor het RIVM, maar dat is zo goed als onmogelijk. Ik heb een storing gemeld, maar daar wordt pas na 6 dagen naar gekeken volgens de automatische reactie.
Een beetje meedenken zou fijn zijn. Alvast bedankt!
Bladzijde 2 / 4
@Jimmy Huijgens
Had ik al gedaan , net weer een meting gedaan en het lijkt ook hier nu goed
(op netflix na :-(
Benieuwd of we nog een uitleg en compensatie van T-mobile ontvangen
@Johan-NL Hier ook Amersfoort trouwens.. Misschien het moden en/of mediaconverter (ik weet niet welk modem jij hebt) een keer resetten?
En ja hoor, de normale snelheid wordt hier weer gehaald!
Edit: natuurlijk geen idee of het hierdoor is opgelost. Maar ik ben blij dat het in ieder geval is opgelost. Hopelijk blijft het zo.
@Johan-NL@Martin bos zoals @Brian gisteren heeft aangegeven, wordt deze issue op het moment onderzocht door de netwerkpartner. De aanpassingen die zijn gedaan, hebben niet het juiste effect gehad en daarom zijn we nu verder op zoek naar de oorzaak én de oplossing. Zodra we nieuws hebben, laten we dat uiteraard weten!
@Brian
Waar blijft reactie en verontschuldigingen van T-mobile ??
Zelfs nieuwe klant @Martin bos wordt niet serieus genomen
Alle gebruikes in dit Topic vragen om uitleg en oplossing NU !!!!
Doe je goed. Ik heb de Ziggo Go app geïnstalleerd op mijn mediacenter. Werkt ook prima!
Oplossingen zijn er gelukkig genoeg
Voor de goeie orde. Ik ben gisteren aangesloten als nieuwe klant maar met dezelfde beperkingen.
Dus een internetsnelheid van 500 kbs en een tv aansluiting met maar half werkende zenders.
Alle apparatuur is dus gloednieuw dus daar ligt het niet aan.
En uiteraard nog geen oplossing daarvoor de monteur wist het ook niet zo goed en is maar weggegaan ondanks de niet werkende verbinding.
@Mojopriest Dat denk ik ook. Een ander Modem betekend een ander mac-adress en dan werkt het waarschijnlijk weer. Als ik in mijn eigen router het mac-adress van de Draytek opgeef gaat het mis. Als ik dan de laatste 1 van dat mac-adress in een 0 verander is het weer goed.
Je zou bijna denken dat er een aantal mac-adressen in een blokkeer tabel is gekomen ofzo.
Als daar dan toevallig ook het mac-adres van een bepaalde TV-switch bij zit verklaard dat ook waarom een aantal zenders het niet doen.
@Johan-NL Mee eens. Dit is ook mijn tweede week. Aangezien ik verplicht vanuit huis moet werken en dat in het begin niet mogelijk was heb ik dagen vrij moeten nemen. Uiteindelijk heb ik zelf een nieuw modem aangeschaft en dat werkt gelukkig qua internet snelheid. De TV zenders zijn nog steeds slecht.
@Jimmy Huijgens Ook hier is niet de monteur langs geweest en zelfde verhaal met de backoffice op de speaker.
Heeft jouw bevinding van het mac-adress niks geholpen? Ik zou bijna gaan denken dat de langzame verbinding met een nieuw modem dan opgelost zou zijn namelijk.
@Brian@Sander Graag de storing laten escaleren!
@Jimmy Huijgens
hi Jimmy ,dank voor je update
Ben ook benieuwd hoe T-mobile dit gaat oplossen wat nog slechter is dat ze niet communiceren, ook niet via dit draadje .Er is geen enkele feedback en melden ook centraal niet dat er een storing is.
Ik zit nu meer dan een week zonder en wat me echt boos maakt is dat er geen planning is en de klant niet als klant wordt gezien, als ze geen dienst leveren dan wordt er ook niet betaald
De monteur is geweest, uiteraard geen oplossing. Het telefoongesprek wat hij met T-Mobile back-office had op speaker klonk niet veelbelovend. Ik kon mee luisteren er werd letterlijk gezegd:
We weten niet wat er aan de hand is. De klant moet maar afwachten en we weten ook niet wanneer het opgelost wordt.
Ik vraag me af hoe T-Mobile dit gaat compenseren…….
naar dit topic. Zijn de trage internet en TV issues met elkaar verbonden?
Met mijn eigen router is de internet snelheid namelijk prima, maar de TV zenders niet. Met de TMT Draytek router is het allebei slecht.
@Johan-NL Welkom bij de club nogmaals. Hopelijk komt er snel een update van TMT….
@Sander Dat klopt helemaal bij mij. Deze zenders zijn op dit moment niet te bekijken.
Vanochtend, woensdag 24 juni nog steeds in Barendrecht langzame internet, lees 1 mb…
Thuis werken gaat niet.
Tv kijken...wat is dat ook al weer, sinds vrijdag bijna onmogelijk.
5 x gebeld...geen oplossing……
Info geleverd….aan technische dienst...na 5 dagen contact?
Oplossing?
@Hidden.nldWat je nu doet is al een update. De melder (mij in dit geval) op de hoogte houden is toch niet heel moeilijk? Door niet meer te reageren lijkt het alsof de melding niet meer serieus genomen wordt. Ik zeg niet dat dat echt zo is natuurlijk, maar zo voelt het.
Wat moet ik met een voucher? Kan ik daarmee mijn pc's aan het internet koppelen en weer vanuit huis werken? Vanaf nu 5 dagen wachten is echt niet acceptabel. Dan ben ik ruim 1,5 week verder en dan heb ik nog geen oplossing, maar een reactie….
Stuur gewoon een nieuw modem op ofzo…..
Hallo @Jimmy Huijgens
Welke update wil je hebben ?
Gister melde je dat het tot 6 dagen kan duren voor je een reactie krijgt.
@Jason heeft het ticket aangevuld zodat ze een beter overzicht hebben
ik verwacht dat je binnen 5 dagen een reactie krijgt van de techneuten
Vanwege de onwerkbaarheid van je verbinding zou je wel een onbeperkt internet voucher kunnen krijgen op een T-Mobile sim
@Jimmy Huijgens, Misschien al geprobeerd, maar wissel de kabel eens uit tussen poort 1 en 2, zit die in 1 naar 2 of andersom, dit om te kijken of er een poort stuk is.
3 en 4 zijn voor TV, dus die werken niet.
En ook voor @RuudZuid , Weten jullie misschien of er een firmware update uitgerold is voor het modem.
Ik sluit mij aan bij Jimmy, u wordt terug gebeld…….mn T-mobile foon doet het….maar geen T-Mobile .
Tis slordig om zo met je klanten om te gaan.
Dus: wordt er aangewerkt?
Ik heb nu van alles aangeleverd. Zowel via mail aan de klantenservice als via dit forum. Nu is het alleen al een tijd stil en zie ik geen voortgang. Ook op mijn vraag of dit nu in behandeling is krijg ik geen reactie.
Ik weet dat ik "maar” consument ben, maar dat wil niet zeggen dat je iemand dagen kan laten zitten zonder hem op de hoogte te houden.
Ik zou graag een status update willen!
Ik heb dit vanaf maandag lijkt het. Ik wilde thuiswerken, maar dat valt niet mee op deze manier.
Het lijkt alsof de bandbreedte geknepen wordt. Teveel gedownload?
En ik ben het er inderdaad mee eens dat er niet veel actie genomen lijkt te worden.
@Jason Dit zijn overigens de screenshots van de andere pc's. De eerste is een mini pc met wat mindere hardware. De ander zijn I7 Gen 8 processoren, SSD disken en 16Gb geheugen.
getest met Windows 10 en Window7. Verschillende browsers waaronder Edge en Chrome
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.