Sinds gisteren is mijn download snelheid ingestort.
Ik heb een glasvezelverbinding en bekabeld haal ik opeen nog maar:
Upload: 900 Mb/s
Download: 12 Mb/s
Router is gereset, nieuwe kabels geprobeerd, andere PC. Niets helpt!
Ik werk vanuit huis voor het RIVM, maar dat is zo goed als onmogelijk. Ik heb een storing gemeld, maar daar wordt pas na 6 dagen naar gekeken volgens de automatische reactie.
Een beetje meedenken zou fijn zijn. Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 4
Blijft nog steeds tobben hier in Amersfoort, mijn abo veranderd naar 1 Giga , maar haal de 100 Mb nog niet , waarom blijft T-mobile ondujidelijk naar de klant ???
@Brian
Werkt hier inmiddels ook.
max 700 mbs op een 1000 mbs abonnement maar goed beter dan 1 mb toch?
@Jimmy Huijgens
Had ik al gedaan , net weer een meting gedaan en het lijkt ook hier nu goed
(op netflix na :-(
Benieuwd of we nog een uitleg en compensatie van T-mobile ontvangen
@Johan-NL Hier ook Amersfoort trouwens.. Misschien het moden en/of mediaconverter (ik weet niet welk modem jij hebt) een keer resetten?
Ja werkt bij mij ook weer!
Nou hier nog niet (Amersfoort)
Inderdaad bij mij ook. En de TV zenders werken ook weer. Ben erg benieuwd wat nu de oorzaak was.
En ja hoor, de normale snelheid wordt hier weer gehaald!
Edit: natuurlijk geen idee of het hierdoor is opgelost. Maar ik ben blij dat het in ieder geval is opgelost. Hopelijk blijft het zo.
@Ginny
Dank iig voor je reactie, echter we schieten hier niets mee op
Het kan toch niet zo zijn dat klanten meer dan een week geen internet hebben en alleen info krijgen we zijn er mee bezig met onze netwerkpartner
Een wat uigebreide info zou zeer welkom zijn , wat is er aan de hand , waar is het wachten op , waar zitten de fouten mac-tabel, verbindingserver ,kalbelbreuk , …..mogelijk kunnen forum leden hierbij zelfs hulp bieden
In dit topic is al naar voren gekomen als mac adres veranderd (=ander modem) dan zou het wel werken , klopt dit en zo ja gaat T-mobile dit voor haar klanten doen ?
Hoe gaat T-mobile de niet geleverde dienst compenseren ?
Welk alternatief gaat T-mobile tijdelijk leveren ? 5G tidelijk beschibaar stellen , zodat we thuis kunnen werken, menigeen moet nu vrije dagen opnemen hiervoor
Voor de goede orde Ginny het is niet persoonlijk maar de T-mobile heeft een informatieplicht naar haar klanten
@Johan-NL@Martin bos zoals @Brian gisteren heeft aangegeven, wordt deze issue op het moment onderzocht door de netwerkpartner. De aanpassingen die zijn gedaan, hebben niet het juiste effect gehad en daarom zijn we nu verder op zoek naar de oorzaak én de oplossing. Zodra we nieuws hebben, laten we dat uiteraard weten!
@Brian
Waar blijft reactie en verontschuldigingen van T-mobile ??
Zelfs nieuwe klant @Martin bos wordt niet serieus genomen
Alle gebruikes in dit Topic vragen om uitleg en oplossing NU !!!!
@Mojopriest Een ander Modem betekend een ander mac-adress en dan werkt het waarschijnlijk weer.
Dat zou toch vreemd zijn, als dit zo is dan zou het vor T-mobile toch heel simpel zijn om de gedupeerde klanten een nieuw modem te leveren @T-Mobile wat is hierop uw antwoord ???
Ik maak trouwens gebruik van het zyxel modem, met vandaag deze resultaten (wifi)
Voor de goeie orde. Ik ben gisteren aangesloten als nieuwe klant maar met dezelfde beperkingen.
Dus een internetsnelheid van 500 kbs en een tv aansluiting met maar half werkende zenders.
Alle apparatuur is dus gloednieuw dus daar ligt het niet aan.
En uiteraard nog geen oplossing daarvoor de monteur wist het ook niet zo goed en is maar weggegaan ondanks de niet werkende verbinding.
@Mojopriest Dat denk ik ook. Een ander Modem betekend een ander mac-adress en dan werkt het waarschijnlijk weer. Als ik in mijn eigen router het mac-adress van de Draytek opgeef gaat het mis. Als ik dan de laatste 1 van dat mac-adress in een 0 verander is het weer goed.
Je zou bijna denken dat er een aantal mac-adressen in een blokkeer tabel is gekomen ofzo.
Als daar dan toevallig ook het mac-adres van een bepaalde TV-switch bij zit verklaard dat ook waarom een aantal zenders het niet doen.
@Johan-NL Mee eens. Dit is ook mijn tweede week. Aangezien ik verplicht vanuit huis moet werken en dat in het begin niet mogelijk was heb ik dagen vrij moeten nemen. Uiteindelijk heb ik zelf een nieuw modem aangeschaft en dat werkt gelukkig qua internet snelheid. De TV zenders zijn nog steeds slecht.
@Jimmy Huijgens Ook hier is niet de monteur langs geweest en zelfde verhaal met de backoffice op de speaker.
Heeft jouw bevinding van het mac-adress niks geholpen? Ik zou bijna gaan denken dat de langzame verbinding met een nieuw modem dan opgelost zou zijn namelijk.
@Brian@Sander Graag de storing laten escaleren!
@Jimmy Huijgens
hi Jimmy ,dank voor je update
Ben ook benieuwd hoe T-mobile dit gaat oplossen wat nog slechter is dat ze niet communiceren, ook niet via dit draadje .Er is geen enkele feedback en melden ook centraal niet dat er een storing is.
Ik zit nu meer dan een week zonder en wat me echt boos maakt is dat er geen planning is en de klant niet als klant wordt gezien, als ze geen dienst leveren dan wordt er ook niet betaald
De monteur is geweest, uiteraard geen oplossing. Het telefoongesprek wat hij met T-Mobile back-office had op speaker klonk niet veelbelovend. Ik kon mee luisteren er werd letterlijk gezegd:
We weten niet wat er aan de hand is. De klant moet maar afwachten en we weten ook niet wanneer het opgelost wordt.
Ik vraag me af hoe T-Mobile dit gaat compenseren…….
naar dit topic. Zijn de trage internet en TV issues met elkaar verbonden?
Met mijn eigen router is de internet snelheid namelijk prima, maar de TV zenders niet. Met de TMT Draytek router is het allebei slecht.
@Johan-NL Welkom bij de club nogmaals. Hopelijk komt er snel een update van TMT….
In Amersfoort heb ik hier momenteel heel traag internet, sinds 24 juni is mijn download snelheid ca 1-2 Mb en mijn upload ca 98 Mb [glasvezel 100/100 abonnement] Hierover heb ik al gebeld met de servicedesk, die zich vooral bezig hielden met mijn instellingen, niet met t-mobile netwerk. Via de mail heb ik ook de speedtests verstuurd Vervolgens heeft ook een monteur van Guidion contact met opgenomen en me verteld dat het probleem niet bij mij lokaal ligt maar aan de centrale van T-mobile
Mijn conclusie was al dat het bij t-mobile netwerk ligt en niet bij mij en dat er een storing op de community vermeld moet worden.
Als er meer mensen (uit dezelfde of andere regio) problemen hebben, meldt dat dan aub hier, zodat t-mobile (hopelijk) ook bij zichzelf verder onderzoek doet. Want nu gebeurd er te weinig en wordt je al klant aan de lijn gehouden met we maken een technisch ticket en dit kan wel een week duren
Vind het een matige service van T-mobile die maar geen echte oplossing biedt en je in een cirkeltje bezig houdt
Had ook al onder ander draaje (traag internet in Amwersfoort gepost)
Doe je goed. Ik heb de Ziggo Go app geïnstalleerd op mijn mediacenter. Werkt ook prima!
Oplossingen zijn er gelukkig genoeg
Ik kijk overigens op het moment voetbal/Formule 1 met de Ziggo Sport Totaal App, waarbij ik de chromecast de stream laat overpakken. Goed beeld!
@martijn1969 Ik denk ook niet dat het met elkaar te maken heeft. Ik heb het modem vervangen voor een eigen variant. Hiermee is het snelheidsprobleem opgelost, maar de TV zenders zijn nog steeds niet te bekijken.
Alle 3 de mensen met T-Mobile bij mij in de straat (Amersfoort) hebben de problemen met de tv zenders. Guidion heeft bij mij aangegeven dat het probleem bij KPN ligt, maar bij de anderen dat het probleem ligt aan het feit dat hun tv niet met een kabel aan het modem hangt???
Vandaag een mailtje van de klantenservice dat het zou zijn opgelost, maar niet dus.
Ik heb echter geen snelheidsproblemen op het Internet: 7 ms, 839/874 Mbps (bij een 750 abo).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.