Ik maak probleemloos gebruik van het internet. Echter één bepaalde website kan ik niet bereiken (www.connectnetwork.com). Het maakt daarbij niet uit welk apparaat ik gebruik (computer, 2 laptops, 2 telefoons), wifi of bekabeld, of welke browser.
Ik kan deze site wel bereiken met 3G op mijn telefoon (4G lukt helaas ook niet) en wanneer ik deze als hotspot gebruik, dus ook met de computer. Ook lukt het me gewoon met de wifi van de kinderboerderij en heb tijdens onze vakantie in Frankrijk ook geen problemen gehad met de wifi van diverse campings en een supermarkt.
T-Mobile zegt me dat ik mijn DNS-instellingen op mijn apparaten moet wijzigen. Maar het lijkt me van de gekke dat ik instellingen op al mijn apparaten (en in de toekomst nieuwe?) ga veranderen, terwijl het probleem toch overduidelijk in het modem zit. Nu blijkt dat je de DNS instellingen ook in het modem kunt veranderen, maar het is een nogal technische kwestie. Het lukt mij al niet om de instellingen in mijn apparaten te veranderen, laat staan dat ik met die modem aan de slag ga... T-Mobile zegt mij hierin geen ondersteuning te geven.
Ik ben geneigd een andere provider te zoeken in de hoop dat ik een ander/beter modem krijg, maar wil eerst eens mijn probleem hier neerleggen. Kan iemand mij (in jip-en-janneke-taal) uitleggen wat ik moet doen? De website is nogal belangrijk voor mij en met 3G gaat het al met al wel behoorlijk ten koste van mijn bundel…
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel