Beantwoord

Defensie 'Thin Client' met Telestick verbind niet met bekabeld internet.

  • 27 January 2023
  • 30 reacties
  • 954 Bekeken

Defensie 'Thin Client' (merk HP) kan niet verbinden met bekabeld internet van T-mobile.

Het is een vaste computer waarmee ik inlog via een ‘telestick’. Alles werkt en hij geeft ook aan ‘Wired connected’ maar toch houdt iets de toegang tegen waardoor ik niet kan inloggen. Wanneer ik een Hotspot aanmaak op mijn mobiel werkt het overigens wel?

Heeft iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 27 January 2023, 10:58

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +6

@MK80 Je hebt dus de T56 ontvangen. Dan is er toch iets anders aan de hand dan hierboven, want dat probleem speelde alleen met de T54. Door de modemwissel heb je een ander IP-adres gekregen, dus als er een whitelist is, moet je je nieuwe IP doorgeven. Iets anders kan ik niet bedenken, dus tenzij er nog suggesties van anderen komen, is het afwachten tot @Sven-TMT terugkeert van zonniger oorden.

@MK80 Je hebt dus de T56 ontvangen. Dan is er toch iets anders aan de hand dan hierboven, want dat probleem speelde alleen met de T54. Door de modemwissel heb je een ander IP-adres gekregen, dus als er een whitelist is, moet je je nieuwe IP doorgeven. Iets anders kan ik niet bedenken, dus tenzij er nog suggesties van anderen komen, is het afwachten tot @Sven-TMT terugkeert van zonniger oorden.

Vreemd… ik wacht dan op @Sven-TMT en iedereen die suggesties heeft…

Goedemorgen Beste,

Ik heb hetzelfde probleem als in dit forum beschreven,  maar dan over wifi. Ik probeer mijn laptop te starten vanaf de telestick, maar krijg continu "connection failed" wanneer ik probeer te connecten met de wifi. 

 

Kunnen jullie voor me kijken waar het probleem zit? Bij de telefonische klantenservice konden ze verder niks voor me doen. 

 

Mvg, 

 

Bas

@Sven-Odido @Tommie van Odido 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Basvde, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de firmware update te ontvangen. Deze wordt spoedig naar je modem gepusht en zal uiterlijk morgen plaatsvinden. Tijdens het updaten merk je dat jouw internet enkele minuten wegvalt. Hierna is de update compleet en staat de firmware op je modem. Wil je me laten weten of dit het probleem verholpen heeft? 

Reageer