F.A.Q.

Al ruim 2 maanden geen internet thuis en nog steeds geen oplossing



Toon eerste reactie

33 reacties

Ooit nog wat geld terug gezien?

Reputatie 7

Hi @Jan h., heel erg goed dat je via deze weg aanklopt! Ik had graag een andere ervaring gelezen. Allereerst excuses dat dit al enige tijd aanhoudt, daar baal ik ontzettend van. Ik ben dan ook gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen om jou hier verder bij te helpen. Ik zie dat één van mijn collega's vlak voor het weekend een nieuw verzoek heeft ingediend bij onze technische dienst. Mijn advies is om deze uitkomst af te wachten, want de technische dienst gaat er alles aan doen om dit te fixen. Weet ook dat je uiteraard niet betaalt voor de periode waarin je geen diensten hebt. Zodra jouw verbinding weer up and running is, dan hoor ik dat graag en ga ik met alle liefde kijken naar een passende vergoeding. Daar heb je namelijk volledig recht op! 

Alles brand nu rood ook het Huawei kastje knippert nu rood

Reputatie 7

Hi @Jan h., deze aanvulling heb ik gelijk als extra notitie aan het onderzoek toegevoegd! Merci voor het aangeven. Zo kunnen mijn collega’s dit meenemen. Ik heb ook direct gecheckt of je een T-Mobile of Tele2 mobiel abonnement hebt, zodat ik je kan verblijden met een Unlimited Data voucher. Dit zie ik niet terug, dus ik wil graag nagaan of je wellicht een Ben mobiel abonnement hebt of Prepaid van T-Mobile of Tele2? Dan zet ik namelijk met alle liefde een code naar je door! 

Ik heb een T-Mobile sim kaart aangeschaft op verzoek van jullie klanten service maar nummer weet ik zo niet en de huidige voucher loopt tot donderdag 

Reputatie 7

Hi @Jan h., dankjewel voor het aangeven! Het nummer heb ik niet nodig, ik kan jou gelijk een code doorzetten als dat wenselijk is. Maar omdat je aangeeft dat jouw huidige code donderdag afloopt, wacht ik graag nog heel even of het issue dan is verholpen. De technische dienst geeft zo snel mogelijk een terugkoppeling omtrent het onderzoek. 

Ik heb hetzelfde probleem.. Al 3 weken geen internet!!!??? Word van het kastje naar het muurtje gestuurd en er is niemand die mij kan helpen, zowel bij kpn niet als bij T-mobile niet. 

Ik heb ook al 3 weken geen internet en aansluitende diensten. Morgen komt er eindelijk een monteur maar ik vraag me af of het iets zal uithalen.

Blijven klagen de hele dag door van de ochtend tot laat is de avond . Mijne is nu gerepareerd maar nu begint het gedonder van vergoeding. Ze willen wel de gemiste dagen vergoeden maar niet de  aangeschafte T-Mobile simkaart en wat ik buiten mijn eigen bundel ben gegaan dus word weer een strijd.

 

Reageer