Beantwoord

Al bijna een week geen internet, ten einde raad

  • 27 February 2024
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Ben 2 weken klant bij Odido. 

Vorige week Maandag was er de landelijke storing. Lag hij er 1 dag uit. 

Vorige week woensdag einde dag ging hij er weer uit. Sindsdien ligt hij er uit. 

Donderdag komt er een monteur langs die zegt dat hij niks kan doen omdat het een probleem in de centrale is. Er is een “ticket” doorgezet. 

Vrijdag komt het internet op voor 5 minuten en gaat er terug uit. Opnieuw wordt er een ticket aangemaakt. Feedback nieuwe T-Mobile TV

Vandaag vertelt Odido me om KPN netwerk te bellen omdat zij het ticket moeten uitvoeren. KPN Netwerk gebeld, en die zeggen me dat er geen ticket is. Daarna Odido gebeld, waarbij de medewerker het opnieuw doorzet naar de “backend”. 

Ik ben ten einde raad. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk, maar we komen niet verder dan het doorzetten naar de backend. Van de “back-end” hoor ik niks. Geen communicatie over wat wel of niet in de achtergrond gebeurd. 

Is dit normaal voor Odido? Ik zit nu vast aan een jaar contract, maar kan zo niet van huis uit werken. Het weekje gratis mobiel internet zou mooi zijn mocht de verbinding goed zijn. 

icon

Beste antwoord door christophrooms 28 February 2024, 19:19

Bekijk origineel

5 reacties

@Teresa van Odido Kan er iemand helpen? 

Ja ik ben er wel een beetje klaar mee als dit niet heel snel opgelost wordt ga ik terug naar KPN.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @christophrooms, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega's van de technische dienst hier net mee bezig zijn geweest voor je! Zij geven aan dat je nu weer online moet zijn, en ook ik zie in mijn meting dat alles weer zou moeten werken! Wil je me laten weten of bij jou ook alles weer werkt zoals het zou moeten? 

Hi @christophrooms, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega's van de technische dienst hier net mee bezig zijn geweest voor je! Zij geven aan dat je nu weer online moet zijn, en ook ik zie in mijn meting dat alles weer zou moeten werken! Wil je me laten weten of bij jou ook alles weer werkt zoals het zou moeten? 

Het heeft even geduurd maar blij dat ze het hebben kunnen oplossen! Het werkt inderdaad weer. Dank je voor jouw hulp

Reputatie 6
Badge +2

@christophrooms Super fijn om te lezen dat alles weer naar behoren werkt! 😀 

Ik heb gelijk de compensatie voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten in het systeem gezet. Het systeem berekent dit automatisch en dit zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. 

Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aan lopen, laat het dan gelijk weten. Mijn collega’s en ik staan altijd klaar om je verder te helpen! 

Reageer