Ik kan geen account aanmaken ik weet e-mail van toen niet en wachtwoord niet.
destijds zijn we van vodafone naar jullie gegaan.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelIk kan geen account aanmaken ik weet e-mail van toen niet en wachtwoord niet.
destijds zijn we van vodafone naar jullie gegaan.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelHey
Je kan het @t-mobilethuis.nl of je privé email gebruiken. Mocht geen van beide lukken dan helpt een Moderator je graag verder. Wacht dan even hun reactie af.
Hoi
Welkom op de Community, hier helpen we je graag verder! Het @t-mobilethuis.nl e-mailadres heb je ooit van ons per e-mail en per post toegestuurd gekregen. Heb je die brief nog ergens liggen? Zo niet, dan help ik je graag met een wachtwoord reset zodat je in elk geval weer kunt inloggen op jouw account.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.