Beste t-mobile. Ik zit nu al een week zonder internet en tv. Ik heb elke dag gebeld, sta steeds minstens 20 minuten in de wacht bij elke call en ben nog steeds geen stap verder. Ik moet er steeds zelf achteraan en tot op heden is het nog steeds niet opgelost. Er is 2 keer een monteur langs geweest die niks heeft kunnen doen, waardoor ik ook 2 dagen voor niks thuis heb moeten wachten. Vanuit t-mobile word ik ook niet op de hoogte gehouden waardoor ik dus elke dag weer opnieuw moet bellen. Ben echt heel erg geschokt dat ik al een week niet geholpen ben en dat ik ook niet actief geholpen word. Zoiets heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Ik dacht ik deel dit verhaal maar op dit forum in de hoop dat er eens contact met me word opgenomen vanuit t-mobile. Een week zonder internet (en tv) is gewoon niet te doen i.v.m. werk tegenwoordig en ben dan ook zeer teleurgesteld dat ik hier nog steeds niet mee ben geholpen na al minstens 6 keer contact te hebben gehad met de klantenservice.
Hi
Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik ben het helemaal met je eens, dit moet sneller worden opgelost. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken, ik zie dat er een ticket is aangemaakt en dat ze er op dit moment druk mee bezig zijn! Ik gok dat er in de loop van de dag of morgen contact met je wordt opgezocht. Is dit niet het geval, wil je dit dan aan mij laten weten? Dan ga ik er persoonlijk voor je achteraan!
De eerste ticket was 26 april aangemaakt, dus dat er nu (weer) een ticket is aangemaakt en dat ze er druk mee bezig zijn vind ik moeilijk te geloven. Naar mijn mening zou ik ook niet meer hoeven te wachten tot morgen, omdat morgen al de 9e dag is. Ik ben erg redelijk en geduldig geweest en ben ook altijd beleeft gebleven. Toch word er niks gedaan en blijf ik maar keer op keer bellen. Heb inmiddels ook zoveel verschillende werknemers gesproken. Ik heb bijvoorbeeld vandaag om 07.00 uur al gebeld en dat ik nu wederom moet wachten tot morgen voordat er contact word opgenomen met me vind ik al absurd. Daarnaast zie ik het ook gebeuren dat ik morgen niks hoor en dat ik dus weer zelf zal moeten bellen. Denk dat het geen onredelijk verzoek is van mij om zelf contact op te nemen met mij en ook concreet een oplossing te bieden. Morgen is het alweer donderdag en mocht ik morgen wat horen, dan is het maar de vraag of ik voor het weekend geholpen kan worden. Dan zijn we inmiddels bijna 2 weken verder.
Hi
Ik begrijp dat de dagen dat ik zonder internet zit uiteindelijk verrekend zullen worden met wat ik heb betaald. Echter, ik heb nu meerdere dagen niet vanuit huis kunnen werken omdat ik een voorlopige hotspot heb gehad. Deze hotspot is gewoon niet geschikt om langdurig werk te verrichten op de laptop. Daarnaast heb ik de hele week ook nauwelijks kunnen streamen op tv, omdat deze verbinding al verbreekt zodra ik de woonkamer uitloop. Graag zou ik willen dat hiervoor een compensatie wordt geboden, aangezien ik nu richting de 2 weken zonder verbinding ga.
Alles klopt verder en de registratie is in orde, het is mogelijk een GPON issue. 5 ONT’s zijn namelijk offline op de splitter. Er is een nieuwe notitie aan het ticket gemaakt en ik heb hem op prioriteit laten zetten. Het wordt nu met spoed opgepakt. Ik heb alles uit de kast gehaald en me best gedaan. Op dit moment kan ik alleen nog afwachten op antwoord. Ik snap uiteraard dat de situatie met een hotspot niet ideaal is, al helemaal niet als je thuis moet werken. Als het is opgelost zal ik zeker gaan kijken voor een gepaste compensatie!
Hi
Ik hoop dat het zo wat duidelijker geworden is. Mocht je toch nog vragen hebben, stel deze dan gerust! 😊
Hi
Ik zie dat alles al is verrekend, dit kun je terugzien op de factuur die je op 19-06 ontvangen hebt.
Ik bel nu met de klantenservice en alsnog word ik niet geholpen? Hoe is het te moeilijk om mijn geld terug te storten naar 2 maanden. Als ik moet betalen wordt dit elke maand afgeschreven, maar als ik geld terug moet krijgen lukt de afschrijving vanuit jullie opeens niet? Er word nu gezegd dat het zal worden uitgezocht en dat ik terug gebeld ga worden. Ik heb dit letterlijk al 2 of 3 keer gehoord afgelopen maanden en ben nooit terug gebeld.
Ik heb 2,5 uur geleden gebeld maar ben nog steeds niet terug gebeld. Nogmaals: check de factuur van juni zodat je kunt zien dat die factuur enkel bestaat uit bedragen die ik terug moest ontvangen. Er was niks meer te verrekenen omdat mijn abbo liep tm 08-05-2023 en ik heb tm juni vooruitbetaald in mei (zie ook de factuur van mei) Dus juni factuur is enkel het volledige bedrag dat ik terug moest krijgen deze maand. Dit is niet uitbetaald dus dit is diefstal. Makkelijker kan ik het niet maken
Hoi
Wij gaan hier voor je achteraan, wij hopen dit zo snel mogelijk voor je recht te zetten!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.