Glasvezel ligt er uit, LOS lampje knippert rood. Huawei ONT meermalen van de stroom af gehad maar helpt niet.
Inmiddels al 3 keer aan de telefoon gehangen maar nog geen seconde dichterbij een oplossing.
Geen probleembevestiging, geen tijdsindicatie, geen communicatie tenzij we er zelf achteraan bellen, waarbij ik bij elk gesprek weer moet aangeven wat het probleem is.
Wat ik wil is heel eenvoudig:
- een bevestiging van het probleem met een ticketnummer
- stappen die worden ondernomen om het probleem op te lossen
- een tijdsindicatie wanneer er een monteur kan kijken naar de vezel tussen ons huis en de wijkcentrale
Sinds een kleine anderhalve maand klant. Tot de storing tevreden, haal volle Gbps snelheden op de bekabelde PC’s en Wifi 5GHz streamen gaat fantastisch (uiteraard op eigen routers en access points).
Ga straks een weekend in zonder internet en TV; de puberdochter loopt nu al vloekend en tierend door het huis, databundels opgebruikt, maken extra kosten hierdoor, deze zou ik graag vergoed zien wanneer de storing voorbij is.
Overheersende stemming is nu dat we onze bedenkingen hebben bij de beslissing voor T-Mobile te kiezen, en als dit niet snel kan worden opgelost zetten we de betalingen stop en gaan we terug naar Ziggo.