Skip to main content
Beantwoord

Ervaringen inruilactie 150 euro Google Pixel 8a

  • 18 July 2024
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Dit betreft de recent verlopen actie bij Odido voor een Pixel 8a in combinatie met een sim only abonnement. Het toestel kostte me 414, maar er werd 150 euro teruggave in het vooruitzicht gesteld bij inlevering van je oude telefoon.

Ik had een Nokia 5 in goede staat met enige slijtage voor de inruilactie aangemeld en ruim een maand geleden opgestuurd. Wat mij betreft voldoet het toestel aan de voorwaarden (zie hieronder).

Vandaag oordeel ontvangen: BEKRAST SCHERM - ZWARE, VERSLETEN BEHUIZING. Daarnaast had men bijgaande foto ter ondersteuning meegestuurd. 

Volgens mij heeft men gewoon gezocht naar een reden om niet 150 euro uit te hoeven betalen.

Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen?

Voorwaarden

Om in aanmerking te komen voor de volledige Voorlopige Inruilwaarde, moet het Inruilproduct:
a. een in aanmerking komend model zijn uit tabel 1 hieronder;

b. overeenkomen met de beschrijving die de Deelnemer heeft gegeven bij het indienen van de Claim;

c. volledig werkend zijn, d.w.z. ingeschakeld en volledig functioneel;

d. compleet zijn met batterij;

e. geen barsten in het scherm of andere schade (inclusief waterschade) aan het apparaat hebben, maar redelijke slijtage kan worden geaccepteerd; en

f. ontgrendeld en in de fabriek gereset worden, zonder biometrische of persoonlijke gegevens en niet gekoppeld aan persoonlijke accounts,

https://reward-promos.com/reward/tradein2024/nl-NL/terms

 

 

4 reacties

hoi, kreeg je jouw toestel terug van hen? Ik kreeg dezelfde oordeel, maar al 2-3 weken geen track&trace of iets over wanneer krijg ik dan deze terug… moet ik naar odido service of geschilcommissie dan?

Reputatie 7
Badge +14

De inruil actie is via Google bij een innamebedrijf. Je hebt je oude toestel nog niet naar Odido gestuurd?

hoi, kreeg je jouw toestel terug van hen? Ik kreeg dezelfde oordeel, maar al 2-3 weken geen track&trace of iets over wanneer krijg ik dan deze terug… moet ik naar odido service of geschilcommissie dan?

Ik heb het toestel nog niet terug ontvangen. Ik wens je verder veel succes om ook maar iets van hulp vanuit Odido te verwachten - die distantiëren zich hier (op X) volledig van:

Ik heb direct nogmaals contact gehad met mijn directe collega's. Natuurlijk promoten wij de actie die Google op dit moment heeft lopen. Het is namelijk ontzettend zonde als we dit niet doen en al onze klanten de actie mislopen. Echter worden de toestellen die ingeruild worden echt door Google beoordeeld. Het is een promotie die van Google is en staat los van ons. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met Google zelf via: https://reward-promos.com/reward/tradein2024/nl-NL/support…. Wij hebben hier verder geen invloed op. Groetjes, Demy

 

Mijn reactie:

Onderstaand de terugkoppeling van Google. Dit is de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik in een valkuil als deze stap. Ben ik de enige die hier tegenaan is gelopen? Ik kan me dat niet voorstellen...

Goedemiddag. Bedankt voor uw e-mail. Zoals vermeld in de vorige email. Houd er rekening mee dat de evaluatie van uw apparaat naar eigen goeddunken van ons recyclingteam is. Onze excuses voor het ongemak. Het verslag is definitief en kan niet worden herzien. Uw telefoon wordt automatisch teruggestuurd. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en blijven beschikbaar als u vragen heeft.

 

Odido:

Het spijt mij Vitek, ik kan mij goed voorstellen dat dit niet de reactie is waarop je had gehoopt. Echter kan ik hierin niets betekenen, Google is de aanbieder van deze actie en zij beoordelen dan ook staat van de toestellen. Had ik meer voor je kunnen doen, had ik dat uiteraard gedaan. Wellicht dat je je telefoon elders kunt verkopen en er zo toch nog iets aan overhoudt? Groetjes, Anouk

De inruil actie is via Google bij een innamebedrijf. Je hebt je oude toestel nog niet naar Odido gestuurd?

Toestel had ik al een poos terug opgestuurd.

Reageer