-
-
is een Top Poster
-
9 reacties
Hi,
Al sinds de start van het Thuis abonnement ondervinden we probleem met het vaak uitvallen van de verbinding. De ene keer gaat het dagen goed en de andere keer knalt de verbinding er meerdere keren per dag uit.
Daar ben ik wel een beetje klaar mee intussen, ook omdat ik bijna volledig thuis werk. Als ik weer eens vast loop in een meeting of mijn VPN er weer uit lig doordat de internetverbinding weg val, dit is gewoon meer dan vervelend.
Ik wil dan ook weten hoeveel het mij precies gaat kosten om mijn resterende contract af te kopen, zodat ik kan overstappen.
Groeten,
Mandy
Hoi @XmandyXx, goed dat je hier topic voor aanmaakt en hulp inschakelt, dit kan en moet absoluut voor je opgelost worden! Zoals CrisTien aangeeft is het inderdaad mogelijk om het contract eerder op te zeggen, alleen zie ik je veel liever genieten van een goede en uiterst stabiele verbinding. Om een beter beeld te krijgen van je situatie:
- Ervaar je dit probleem alleen via de Wifi of ook via het bekabelde Internet? Mocht het alleen de Wifi betreffen, dan kan je in dit topic een aantal tips vinden die je erg zullen helpen: Hoe verbeter ik mijn wifi?
- Maak je nog gebruik van een eigen router en/of switch? Zou je kunnen testen hoe de verbinding werkt als je jouw apparaten direct bekabeld aansluit op het modem?
- Ik zie dat je voorheen gebruik maakte van een Wifi-punt, hielp dit om een goede verbinding te hebben?
Ik ben benieuwd hoe je situatie eruit ziet. Hoe dan ook kan je zeker snel van een mooie verbinding genieten!
Bekijk origineel