Skip to main content
Beantwoord

Te veel records gevonden voor de verstrekte details

  • 12 October 2023
  • 29 reacties
  • 723 Bekeken

Ik heb dit probleem hier al vaker voorbij zien komen, de klantenservice kon mij telefonisch niet goed helpen, dus probeer ik het hier nogmaals. Zoals velen, kan ik mijn abonnement niet toevoegen aan mijn account en krijg daarbij de foutmelding: “te veel records gevonden”. Beetje raar, heb maar twee abonnementen op deze bankrekening staan, maar goed. Kan een Odido werknemer even reageren voor de vervolgstappen?

Bij voorbaat dank,

Lukas

29 reacties

Ik heb helaas ook precies hetzelfde probleem, zou je het voor mij ook kunnen regelen  @Ishana van Odido ?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Kaploper, zeker! De foutmelding; te veel records gevonden, komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit is op te lossen door het rekeningnummer aan de achterkant te wijzigen in een ander actief rekeningnummer. Dit kan ik voor je doen. Wil je mij in een privébericht een ander actief rekeningnummer sturen? Achteraf kunnen we dit natuurlijk weer wijzigen! Groetjes, Ishana

Ook ik ervaar dit probleem, kan dit worden opgelost? @Ishana van Odido 

 

Groetjes, Wesley

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @wesl8, dit kan absoluut voor je opgelost worden, ik help je er zelfs heel graag bij! Ik heb flink lopen sleutelen aan je account en alles staat nu goed voor de koppeling. Hiervoor raad ik je wel aan om een nieuw account aan te maken via: Mijn Odido account aanmaken.

Ik verwacht dat je vervolgens direct de koppeling kan maken!

Reageer