Beantwoord

Te veel records gevonden voor de verstrekte details

  • 12 October 2023
  • 19 reacties
  • 448 Bekeken

Ik heb dit probleem hier al vaker voorbij zien komen, de klantenservice kon mij telefonisch niet goed helpen, dus probeer ik het hier nogmaals. Zoals velen, kan ik mijn abonnement niet toevoegen aan mijn account en krijg daarbij de foutmelding: “te veel records gevonden”. Beetje raar, heb maar twee abonnementen op deze bankrekening staan, maar goed. Kan een Odido werknemer even reageren voor de vervolgstappen?

Bij voorbaat dank,

Lukas

icon

Beste antwoord door MaastrichtLuuk 16 October 2023, 15:12

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MaastrichtLuuk, welkom op onze Community!

Je bent hiervoor aan het juiste adres. Deze melding komt namelijk voor doordat je rekeningnummer vaker dan één keer in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk actief rekeningnummer aan de achterkant in te vullen. Daarna kan je je abonnementen koppelen en het rekeningnummer weer terugveranderen in Mijn Odido. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een ander rekeningnummer? Dan zal ik het voor je oplossen!

Bedankt, ik heb je een berichtje gestuurd!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MaastrichtLuuk, ik heb het voor je in gang gezet en een privébericht gestuurd. Zou je kunnen kijken of het nu lukt om te koppelen? 

Hey @MaastrichtLuuk, ik heb het voor je in gang gezet en een privébericht gestuurd. Zou je kunnen kijken of het nu lukt om te koppelen? 

Het is gelukt, bedankt!

Reputatie 4

Hi,

Ik heb hetzelde probleem.

 

Vriendelijke groet,

Paul

 

Reputatie 7
Badge +9

Zelfde geldt voor jou @paul1966.

Hey @MaastrichtLuuk, welkom op onze Community!

Je bent hiervoor aan het juiste adres. Deze melding komt namelijk voor doordat je rekeningnummer vaker dan één keer in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk actief rekeningnummer aan de achterkant in te vullen. Daarna kan je je abonnementen koppelen en het rekeningnummer weer terugveranderen in Mijn Odido. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een ander rekeningnummer? Dan zal ik het voor je oplossen!

 

 

Ik ervaar hetzelfde probleem als hier vermeld staat. Ik heb Tommie van Odido al een privébericht gestuurd. Wellicht dat een andere medewerker of Tommie mij hiermee kan helpen?

Reputatie 6
Badge +2

@Stijn_1234 Super dat je via dit topic aan de bel trekt, ik help je graag verder! 😀 Wil je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag. 

Ik begrijp goed dat je snel geholpen wilt worden, maar voor een volgende keer: Het is niet toegestaan een moderator een privébericht te sturen als daar niet om is gevraagd. In dit topic lees kun je de regels nog eens nalezen: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

@Teresa van Odido 

@Stijn_1234 Super dat je via dit topic aan de bel trekt, ik help je graag verder! 😀 Wil je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag. 

Ik begrijp goed dat je snel geholpen wilt worden, maar voor een volgende keer: Het is niet toegestaan een moderator een privébericht te sturen als daar niet om is gevraagd. In dit topic lees kun je de regels nog eens nalezen: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

 

Dank voor de snelle reactie. Excuses voor het niet naleven van de regels. Ik heb je een privebericht gestuurd nu.

Ook ik ervaar dezelfde problemen als menig ander hier. Zou iemand mij kunnen contacteren om dit op te lossen.

Reputatie 5
Badge +4

Zeker @Roelke2, wil je mij een privébericht sturen met daarin een ander rekeningnummer wat ik tijdelijk voor je kan gebruiken? Zo kan je jouw account koppelen en kan je hierna het rekeningnummer gelijk weer terug zetten! 

oh ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij hier ook mee helpen? 😀

Aah iemand heeft mij geholpen, hij doet het 😁

Bedankt!!

Ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand helpen?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Frikkies, wil je mij een privébericht sturen met een ander rekeningnummer wat ik tijdelijk voor je in ons systeem kan zetten? Dan kan op die manier jouw abonnement alsnog gekoppeld worden! 

 

Hello @Nora van Odido I got the same error as the author of this thread: Te veel records gevonden voor de verstrekte details
The operator on the phone said she would send the request to some department and it would take about a week. If you know how to do it faster, I would be grateful. 

Reputatie 6
Badge +2

@capsella I immediately had a look in our system to check the status for you. However, my colleagues are still busy trying to resolve this for you. Please let me know if there is anything I can do for you in the meantime. Thank you for your patience! 

Beste @Teresa van Odido , ik ervaar helaas hetzelfde probleem: 'Te veel records gevonden voor de verstrekte details

Zou je mij hiermee kunnen helpen?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @ARYREFU, de foutmelding; te veel records gevonden, komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit is op te lossen door het rekeningnummer aan de achterkant te wijzigen in een ander actief rekeningnummer. Dit kan ik voor je doen, kan je mij in een privébericht een ander actief rekeningnummer sturen? Achteraf kunnen we dit natuurlijk weer wijzigen! Groetjes, Ishana

Reageer