review

  • 1 May 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Top Poster
  • 12 reacties

https://nl.trustpilot.com/reviews/662ffeda2f2ae1c266a38da6

@Cheyenne van Odido : zoals gevraagd in jouw reactie op mijn review.

 

Tommie van Odido 14 dagen geleden

Hey @Harli, goed dat je hiervoor een topic gestart bent.

Bedankt voor het delen van je sentiment. Ik zie veel liever dat je ervaring met onze dienst en service anders is dan hoe je deze nu beschrijft. Ik dank je daarom dat je contact opneemt, zo kan ik hier mee aan de slag. Ik keer je ervaring met ons heel graag om! 

Ik zie dat de verlenging inmiddels al rond is. Het klopt dat we niet proactief bellen naar klanten met een Internet + TV abonnement. Na je contract gaat het contract automatisch om in een maandelijks opzegbaar contract. Dit staat ook in het contract. Ik begrijp je sentiment hierin natuurlijk wel en wil je hierin tegemoet komen met een eenmalige vergoeding van 1 volledige maand. Haal ik hiermee wat last van je schouders af? Dan zet ik dit meteen voor je in gang!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Harli, goed dat je hiervoor een topic gestart bent.

Bedankt voor het delen van je sentiment. Ik zie veel liever dat je ervaring met onze dienst en service anders is dan hoe je deze nu beschrijft. Ik dank je daarom dat je contact opneemt, zo kan ik hier mee aan de slag. Ik keer je ervaring met ons heel graag om! 

Ik zie dat de verlenging inmiddels al rond is. Het klopt dat we niet proactief bellen naar klanten met een Internet + TV abonnement. Na je contract gaat het contract automatisch om in een maandelijks opzegbaar contract. Dit staat ook in het contract. Ik begrijp je sentiment hierin natuurlijk wel en wil je hierin tegemoet komen met een eenmalige vergoeding van 1 volledige maand. Haal ik hiermee wat last van je schouders af? Dan zet ik dit meteen voor je in gang!

Reputatie 2

Beste Tommie, 

Dank je voor je reactie en de aangeboden tegemoetkoming in de kosten .

Ik blijf het maar vaag vinden. De 1 zegt zus en de ander zo en ondertussen wordt het contract door jullie opgemaakt eenzijdig ontbonden. Maar goed, het feit blijft dat ik heel lang teveel heb betaald. Bij het nieuwe contract zal ik daar zelf zeker op gaan letten. 

Mvg,

Harry

Reageer