Skip to main content

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv‑kijken en bellen. We voeren daarom in de aankomende week onderhoud uit op ons netwerk.

 

Gepland onderhoud: 

Op 6 december vindt er onderhoud op ons netwerk plaats!

 

In dit artikel zetten we alle geplande en recent uitgevoerde onderhoudsbeurten overzichtelijk op een rijtje, zodat jij met één blik een volledig beeld krijgt. Zo ben je snel op de hoogte van alle recente ontwikkelingen en kun je gemakkelijk zien wat er is gedaan en wat er nog moet worden gedaan aan onderhoud!

 

Wanneer?

We doen het onderhoud 's nachts tussen 01:00 en 07:00 uur. Je verbinding wordt dan kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv‑kijken en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier, daarna werkt alles weer zoals voorheen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.
 

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de Mediabox krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de Mediabox. 
 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!
 

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

 

Meest recentelijke onderhoudsbeurten:

 

Onderhoud op: 3 en 5 december.

Wanneer?

We doen het onderhoud 's nachts tussen 01:00 en 07:00 uur. Je verbinding wordt dan kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv‑kijken en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier, daarna werkt alles weer zoals voorheen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

 

 

 

 

Sinds vanochtend 19 september heb ik problemen met mij router.
Elke 5 minuten lijkt de internetverbinding weg te vallen.

Nu lees is dit qua onderhoud op het netwerk :

Op 18, 21 en 24 september vindt er onderhoud op ons netwerk plaats!

Vannacht om 19 september om 02:00 is de verbinding van mijn router gereset.

Al gedaan,

Huawai glasvezelkast opnieuw opgestart (stroom)
Router opnieuw opgestart (meerdere keren)

Elke keer na een aantal minuten valt de verbinding weg. De router geeft wel aan dat er een connectie is en alle lampjes staan op groen (zowel met ethernet kabel als WIFI van de router)

 


Sinds vanochtend 19 september heb ik problemen met mij router.
Elke 5 minuten lijkt de internetverbinding weg te vallen.

Nu lees is dit qua onderhoud op het netwerk :

Op 18, 21 en 24 september vindt er onderhoud op ons netwerk plaats!

Vannacht om 19 september om 02:00 is de verbinding van mijn router gereset.

Al gedaan,

Huawai glasvezelkast opnieuw opgestart (stroom)
Router opnieuw opgestart (meerdere keren)

Elke keer na een aantal minuten valt de verbinding weg. De router geeft wel aan dat er een connectie is en alle lampjes staan op groen (zowel met ethernet kabel als WIFI van de router)

 

Naar vanochtend meerdere keren de router te hebben gereboot, lijkt de verbinding nu weer stabiel te zijn.


Ik waardeer dit soort aankondigingen, top.


I have no internet since yesterday 9 PM (or atleast i noticed it then) and today half day has also passed and i am stuck without internet. can anyone please help or let me know by when will it be fixed ?


Ik hoop van harte dat daarna mijn geluid weer goed werkt 


Ik heb klachten sinds de aanleg,maar de 6 dagen reactie norm wordt ruimschoots overschreden , hopeloze firma dit


Ik had de service afdeling gebeld. Maar kreeg iemand die er de ballen verstand van had. Opzoeken op Internet kan ik zelf ook. Grappig ook dat ze een site hebben dat klanten “elkaar kunnen helpen”

Vanmorgen deed helemaal niets het meer. Ook niet na resetten. Zelfs de afstandsbediening. 
Ga vanmiddag weer aan de slag. 
Drama


Ik had de service afdeling gebeld. Maar kreeg iemand die er de ballen verstand van had. Opzoeken op Internet kan ik zelf ook. Grappig ook dat ze een site hebben dat klanten “elkaar kunnen helpen”

Vanmorgen deed helemaal niets het meer. Ook niet na resetten. Zelfs de afstandsbediening. 
Ga vanmiddag weer aan de slag. 
Drama

Om de zoveelste onkundige te omzeilen , had ik het contact formulier gebruikt!

Binnen 6 dagen reageren… mooi dus…………. dus niet.

 

Geen enkele reactie in een maand………….

 

Gaat goed daar!


Hi ​@A.H.Giphart door drukte kan het zijn dat het wat langer duurt voor je een reactie terug krijgt op je formulier. Hier gaat een aparte afdeling over. Ik zie dat je ook een eigen topic hier hebt geopend. Ik kom hier zo bij je op terug!

@helga59-356  Is het gistermiddag gelukt om de tv ook weer aan de praat te krijgen? Zo niet, zou je een eigen topic aan kunnen maken over het probleem dat je exact nog ervaart, dan kunnen we je hiermee verder helpen!


Reageer