Skip to main content
Beantwoord

Modem Huawei HG659 vervangen?

  • 19 May 2024
  • 11 reacties
  • 117 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds vrijdag valt mijn internetverbinding meerdere keren per uur uit. Soms komt de verbinding dan weer vanzelf tot stand, meestal moet ik het modem resetten.

Nu lees ik hier op de community dat mijn modem, een Huawei HG659, sowieso een verouderd modem is en kan worden vervangen.

Graag kom ik hiervoor in aanmerking omdat ik vóór vrijdag ook al regelmatig mijn modem moest resetten maar niet zo vaak als de laatste dagen.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @smiekNL, goede vraag! Ik snap dat je dit checkt. Geen zorgen! Ik heb je abonnement meteen bekeken en zie inderdaad dat het vervangen van het modem alleen maar goed kan doen. Ik heb hier meteen werk van gemaakt. Je zult het Zyxel T-54 modem ontvangen. Als deze in de handen van de bezorgdienst is, ontvang je nog een e-mail met een trackinglink. Het oude modem hoeven wij niet meer terug. Deze kun je bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt in de buurt!

Bedankt voor het antwoord en de snelle actie!

Reputatie 7
Badge +5

Graag gedaan @smiekNL, fijne zondag gewenst! 😊

Hoi!

Mijn modem is geloof ik aan het vervangen toe - nu dat ik mijn werkkamer heb verplaatst naar een andere ruimte krijg ik nauwelijks internetverbinding (het is een 70m woning, 1 etage).

Is het mogelijk dat het oude modem (Huwei HG659) vervangen wordt voor een nieuwer model?

 

Alvast bedankt en vriendelijke groet, Ina

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @iconkic, dit is zeker mogelijk! Ik heb meteen een nieuw modem aangestuurd. Je zult het zo snel mogelijk ontvangen en wordt per e-mail op de hoogte gehouden hiervan. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Ook ik heb een oude huawei modem waarvan de wifi geen connectie geeft. Moet hem om de dag resetten. Kan deze vervangen worden.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Evdlaan, dit kan zeker! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊 Groetjes, Ishana

Hoi @iconkic, dit is zeker mogelijk! Ik heb meteen een nieuw modem aangestuurd. Je zult het zo snel mogelijk ontvangen en wordt per e-mail op de hoogte gehouden hiervan. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

Mijn probleem is helaas nog steeds niet opgelost. De modem die geleverd was, is stuk. Odido heeft ook iemand gestuurd om langs te komen, maar deze monteur had geen nieuwe modem bij zich. Nu zijn we 29 dagen verder, en ik bel regelmatig met Odido klantenservice, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Alles wat nodig is, is om een nieuwe werkende modem te sturen. Ik snap niet waarom dit zo moeilijk is? Kun je me hiermee helpen en zorgen dat ik zsm modem ontvang?

Bij voorbaat dank, Ina

Reputatie 7
Badge +9

Hey @iconkic, er is een nieuw modem aangevraagd, echter is er op dit moment geen voorraad en kan het wat langer duren voordat het modem opgestuurd wordt. 

Goedemorgen, ik heb mijn modem ook al een hele tijd de HG659 en ik merk dat inderdaad steeds de wifi wegvalt en instabiel is. Kan er iets geregeld worden?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JordHaan1988, daar kan zeker iets geregeld voor worden, ik zorg er zelfs met veel plezier voor dat er een nieuw modem jouw kant op komt! Ik heb direct een bestelling geplaatst voor een Zyxel T-56 modem. Houd er rekening mee dat het momenteel een aantal werkdagen kan duren voordat je pakket verzonden is. Ik verwacht dat je uiterlijk komende week een DHL Track & Trace code zal ontvangen.

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met het nieuwe modem, ik weet zeker dat ‘ie je zal bevallen! 😄

Reageer