Krijg aansluit mails zonder dat ik een aansluiting heb besteld

  • 6 April 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Vorig jaar werd mijn internet afgesloten omdat er volgens het systeem van Odido opeens geen aansluiting meer was op mijn adres. Na twee maanden bellen was het nog steeds niet opgelost. Nadat ik besloot om over te stappen naar een andere provider had deze provider het binnen een week geregeld.

 

Nu krijg ik deze week opeens een mail van Odido. Yes, je wordt aangesloten. Maar ik wil helemaal niet worden aangesloten. Ik probeerde te chatten met een medewerker maar twee medewerkers konden mij niet helpen. En nu wordt ik dus tegen mijn zin in aangesloten.

Ik wil geen abonnement van Odido. Ik wil niet worden aangesloten en ik wil ook geen berichten meer van jullie ontvangen. Aangezien jullie geen mail hebben en niet op social media zit probeer ik het maar via deze weg.

Teresa van Odido 22 dagen geleden

Welkom op onze Community! @gjvengelen 

Goed dat je hierover aan de bel trekt en mijn excuses voor deze ervaring. Ik help je graag verder om dit op te lossen!
Ik ben direct voor je gaan kijken. Echter kom ik, op basis van het e-mailadres wat je gebruikt op de Community, uit op een abonnement dat sinds 2019 actief is. Ik zie hier verder geen onderbrekingen van het abonnement en ik kan de gesprekken die je benoemd niet terugvinden. Kan het zijn dat je doelt op een ander abonnement? 

Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik kijken of deze overeenkomt met wat ik heb gevonden. 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @gjvengelen 

Goed dat je hierover aan de bel trekt en mijn excuses voor deze ervaring. Ik help je graag verder om dit op te lossen!
Ik ben direct voor je gaan kijken. Echter kom ik, op basis van het e-mailadres wat je gebruikt op de Community, uit op een abonnement dat sinds 2019 actief is. Ik zie hier verder geen onderbrekingen van het abonnement en ik kan de gesprekken die je benoemd niet terugvinden. Kan het zijn dat je doelt op een ander abonnement? 

Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik kijken of deze overeenkomt met wat ik heb gevonden. 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Hi Teressa,

ik heb geen idee wat mijn klantnummer is. Het email van dit account is inderdaad anders dan van de aansluiting waar ik het nu over heb.

 

Het e-mailadres van de aansluiting die ik niet wil is *Mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.*

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @gjvengelen, fijn dat je hierop terugkomt! Heel graag had ik je abonnement erbij gezocht met het e-mail adres, alleen mogen wij enkel het geverifieerde e-mail adres van je Community account gebruiken uit privacyoverwegingen. Zou je anders een account aan kunnen maken met dit e-mail adres en daarmee reageren in dit topic?

Ook kan je jouw klantnummer terugvinden in de bestelbevestiging die wij je per e-mail hebben verstuurd of in je Mijn Odido account. Vervolgens kan je jouw klantnummer hier toevoegen aan je profiel.

Ik help je graag verder! 🙂
​​

Reageer