Beantwoord

Komt er ooit een normale app voor de LG tv ipv de beta app

  • 29 June 2023
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Reputatie 2

Sinds december 2022 maak ik gebruik van de ber nu eta app. Nu ruim 6 maanden later zou het prettig zijn als er nu eindelijk een reguliere app zou verschijnen. Enig idee of de reguliere app ooit nog zal verschijnen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 June 2023, 10:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Elegast 

De LG TV App (bèta-versie) is nu beschikbaar voor jouw LG smart-tv. In de LG Store kan je de app vinden als bèta-versie. Omdat het platform van LG geen mogelijkheden heeft om de app uitgebreid te testen met eindgebruikers, kun je de app nu vinden met het bèta-versie label. De app is intern uitvoerig getest, maar we willen zeker weten dat de app op alle LG modellen goed werkt. Zodra deze testperiode voorbij is, wordt het ‘bèta-versie label bij de app verwijderd..

Bron

Goedendag ODIDO,

Is de testperiode voorbij?

Ik moet nog steeds de tv uit en aan zetten om de app en tv te kijken.

Anders kan ik net zo goed weer een tv kastje nemen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Raymond Belt 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @shenra73, de Odido App voor de LG is inmiddels beschikbaar! Wel is dit nog niet voor alle modellen het geval. Je kan in het volgende topic controleren of jouw tv hier wel voor geschikt is: 

 

Blijkt dat jouw tv geschikt is? Dan kan het helpen om de oude app helemaal te verwijderen en vervolgens de nieuwe app te installeren! 

Reageer