Ik ben enorm ontevreden over de klachtenafhandeling door T mobile . Op vrijdag 4 november blijkt de glasvezelkabel buiten door Stedin kapotgetrokken . Ze zeggen dit gemeld te hebben bij de netwerkbeheerder . Ik wist van niets dus toen ik T mobile belde met de storing , geen tv , geen internet , niets en een lampje aan dat er geen signaal binnenkomt mocht ik de hele procedure door . Alles resetten , opnieuw en opnieuw . Vervolgens hoor ik dat de buren ook het probleem hebben , ze hebben ook gebeld . Probleem bekend , oplossing nog ver weg want eerst komt een monteur van guidon kijken om te beoordelen of het is zoals de buren en Stedin reeds constateerde . Sterker de volgende dag komt er nog eens een collega langs om het zelfde te constateren . Vervolgens is het stil , T mobile had met op mijn telefoon voor 7 dagen onbeperkt data gegeven maar die waren al lang om . Vandaag 16 november nog eens gebeld , tja T mobile kan er niks aan doen en ik moet nu wachten op de netwerkbeheerder. Als het me te lang duurt kan ik die bellen ??? Maar eh , ik betaal jullie voor een product dat jullie al 12 dagen niet leveren en ik moet maar geduldig wachten . Wat doet T mobile voor mij , ik hoop toch meer dan het aanmaken van een “ taak” . O ja , ik kan weer 7 dagen onbeperkt data op mijn mobiel krijgen , inmiddels een uur geleden maar nog niks ontvangen , verder krijg ik een niet bestaand e-mail adres waar ik mijn onvrede neer kan leggen , tja die mail heb ik retour ontvangen . Bestaat er een klachtenprocedure en hoe start ik die op ? Met vriendelijke groet , Nico
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineel