Beantwoord

klacht bijna 1 week geen TV en Internet

  • 17 April 2024
  • 8 reacties
  • 99 Bekeken

Hierbij wil ik een klacht indienen, morgen is het 1 week dat ik GEEN TV en GEEN Internet hebt door een storing  van Odido. Ik heb Meerdere keren gebeld elke keer krijgt ik andere antwoordt, wordt van kasje naar muur gestuurd door medewerkers, zeggen ja u kunt Gido bellen om te vragen naar de  status van de storing , volgende dag brl ik  Gido die zegt nee mevrouw Odido moet ons eerst een open ticket sturen dan kunnen we afspraak plannen , medewerkers liegen gewoon, waarom hoor ik dit vandaag pas en niet vanaf de eerste dag? Ook Zeggen ze afdeling klachten ga u  terugbellen en wanneer ik weer bel en vraagt klopt het dat ik morgen door afdeling klachten teruggeld wordt want ik wil een klacht indienen, krijg ik te horen nee mevrouw een klacht indienen is alleen via community  vraag me af waar zijn jullie mee bezig??  Waar blijft de service ?? Hoe kunnen jullie een klant zoo lang zonder tv en internet laten? Gelukkig heb ik onbeperkt internet op mijn telefoon dat ik kan op de social media. Nu vraag ik me af hoe lang moet ik nog wachten?? Wanneer wordt dit opgelost?? Krijg ik wel geld terug van jullie voor 1 week zonder TV en Internet??

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 19 April 2024, 11:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Nadat de storing is verholpen weet je hoe lang je zonder hebt gezeten. Die kosten kunnen dan gecrediteerd worden.

Hallo ja dat moet ik nog gaan zien, maar belangrijk is voor mij dat het zsm verholpen wordt.Dit is niet normaal meer Eric.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @AngelaM, mijn excuses voor dit ongemak. Ik kan me je gevoel voorstellen. De situatie is al niet fijn, maar je dient hier wel goed over geïnformeerd te worden. De technische dienst is bezig met het onderzoek maar ik heb zojuist intern verzocht dit met spoed op te pakken. Ik vermoed dat je vandaag nog iets zal horen. Ik zal het persoonlijk in de gaten houden. Wanneer je weer online bent, zal ik de periode vergoeden. Het enige wat ik van jou wil vragen, is om hier een bericht te plaatsen wanneer dit het geval is. Ik maak het dan voor je in orde!

Hallo Cheyenne,

ik heb net afspraak gemaakt met Gido, ze komen morgen  en als het opgelost is  en ik de vergoeding krijgt ga ik het ook hier plaatsen.

 

Reputatie 7
Badge +5

Dat is goed @AngelaM, fijn dat de monteur langskomt. Laat het mij inderdaad weten als je weer online bent!

Beste Cheyenne,

Monteur was vandaag geweest en alles werkt weer.

Hopelijk kunnen jullie de dagen dat ik geen tv en internet had verrekenen met mijn factuur.

Bedankt dat je wel moeite had gedaan om de storing  op te lossen.

Groetjes,

Angela

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @AngelaM, super fijn dat alles weer werkt! Ik heb meteen een vergoeding voor je erin gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Ik wens je een mooie zondag! 😊 Groetjes, Ishana

Hou Ishana,

Goed geregeld en bedankt , ja email ter bevestiging heb ik ontvangen.

Wens je ook een mooie zondag.

Groetjes, Angela.

Reageer