Goedemorgen,
zowel in de app als online kan ik de factuur van december niet downloaden. De link is lichtgrijs (niet actief) en laat zich niet openen/downloaden. Wie kan dit verhelpen?
Beste antwoord door SunBeech
Bekijk origineelGoedemorgen,
zowel in de app als online kan ik de factuur van december niet downloaden. De link is lichtgrijs (niet actief) en laat zich niet openen/downloaden. Wie kan dit verhelpen?
Beste antwoord door SunBeech
Bekijk origineelIk loop tegen exact hetzelfde probleem aan, maar dan voor T-Mobile Thuis-producten (Internet/TV). De december 2022-factuur is betaald, maar de downloadknop in My T-Mobile is uitgegrijsd/niet beschikbaar.
Hi
Groetjes,
Pharwn
Hi
Groetjes,
Pharwn
Hoi
Groetjes,
Pharwin
Ik zou graag ook een factuur willen downloaden maar ik krijg mijn thuis account niet gekoppeld
Hoi
Als je wil kan je jouw mobiele account ook aan dat andere account koppelen. Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik help je hier heel graag mee! 😃
Beste Cal
ik zou dan graag ook gekoppeld willen worden aan het thuis abbonement account !
Klare taal
Ik verwacht dat je hiermee snel alle abonnementen in kan zien! 😃
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.