factuur niet geretourneerde apparatuur

  • 23 March 2024
  • 7 reacties
  • 54 Bekeken

Goedemiddag,

 

Wij krijgen ineens een factuur dat we de apparatuur niet hebben geretourneerd. Na een belletje wordt er gezegd dat ze er niks mee kunnen? Excuse me? Wij hebben gewoon de apparatuur teruggestuurd en ook een verzend bewijs hiervan. 
Ik ga geen factuur betalen die niet terecht is. Wat kan ik hier mee?

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @squeezyalpaca, heel fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dit kunnen we zeker samen oplossen! 😃 Ik zie dat je pakketje inderdaad bij ons is binnen gekomen, super. Omdat het pakketje na de uiterlijke deadline is binnen gekomen zijn er al kosten voor de apparatuur in rekening gebracht, maar wij gaan hier niet moeilijk over doen en daarom wil ik je hier graag mee helpen. Wel heb ik nog een vraag: het distributiecentrum vond alleen een modem in je pakket. Heb je het Wifi-punt ook nog ergens liggen? Het gaat om een wit Zyxel Wifi-punt dat je rechtop neer kan zetten.

Het modem heb ik daarom meteen al voor je kunnen vergoeden en je ontvangt snel een automatische bevestiging per e-mail van mij dat we in april een creditfactuur voor je op zullen stellen met het bedrag voor het modem. Als je mij meer duidelijkheid kan geven over het witte Zyxel Wifi-punt dan kan ik hier ook samen met je een oplossing voor vinden. Hier help ik je hier graag mee!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @squeezyalpaca Dan ben je hier aan het juiste adres.

Heb je bewijs en alles is teruggestuurd dan geen zorgen, de moderators gaan je verder helpen.

Wel even weekend-geduld hebben maar komt goed.

Vul je klantnummer in je community account in.

Je mag het bewijs screen ook hier inplakken (maar maak dan wel al de privé gegevens zwart.

Fijn weekend 

 

Hoi, bedankt voor je snelle reactie en hulp! Ik heb mijn klant nr toegevoegd en zal een screenshot toevoegen van het afgiftebewijsje. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @squeezyalpaca, heel fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dit kunnen we zeker samen oplossen! 😃 Ik zie dat je pakketje inderdaad bij ons is binnen gekomen, super. Omdat het pakketje na de uiterlijke deadline is binnen gekomen zijn er al kosten voor de apparatuur in rekening gebracht, maar wij gaan hier niet moeilijk over doen en daarom wil ik je hier graag mee helpen. Wel heb ik nog een vraag: het distributiecentrum vond alleen een modem in je pakket. Heb je het Wifi-punt ook nog ergens liggen? Het gaat om een wit Zyxel Wifi-punt dat je rechtop neer kan zetten.

Het modem heb ik daarom meteen al voor je kunnen vergoeden en je ontvangt snel een automatische bevestiging per e-mail van mij dat we in april een creditfactuur voor je op zullen stellen met het bedrag voor het modem. Als je mij meer duidelijkheid kan geven over het witte Zyxel Wifi-punt dan kan ik hier ook samen met je een oplossing voor vinden. Hier help ik je hier graag mee!

Hoi, bedankt voor de snelle goede service!

Mijn man heeft het pakketje geretourneerd dus ik heb hem dit gevraagd. Hij wist het niet zeker meer dus heeft gezocht en het blijkt dat we het wifipunt nog hebben liggen. Kunnen we deze ook nog nasturen voor een creditfactuur? Hij ligt in ieder geval klaar. 

Reputatie 7
Badge +9

Dat kan @squeezyalpaca, als de QR-code niet meer werkt kun je het op deze manier retour sturen:  

 

 

Heel erg bedankt! 
Inmiddels heeft Odido al lang en breed alles binnen, daar hebben we ook een bevestiging van. 
Helaas krijgen we nog steeds facturen binnen en zelfs met incasso kosten. Wij betalen deze niet want we hebben alles verstuurd. Kan dit opgelost worden?

 

Reputatie 6
Badge +2

@squeezyalpaca Super bedankt voor het retourneren van het wifipunt! 💛

Goed dat je dit gelijk meldt, ik help je graag verder. Ik ben meteen het systeem ingedoken om hier een vergoeding voor aan te maken!

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en dit bedrag zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Mocht ik in de toekomst nog wat voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik ben altijd bereid om te helpen! 😀

Reageer