-
-
heeft eerste post geplaatst
-
4 reacties
Goedemiddag,
Wij krijgen ineens een factuur dat we de apparatuur niet hebben geretourneerd. Na een belletje wordt er gezegd dat ze er niks mee kunnen? Excuse me? Wij hebben gewoon de apparatuur teruggestuurd en ook een verzend bewijs hiervan.
Ik ga geen factuur betalen die niet terecht is. Wat kan ik hier mee?
Hoi @squeezyalpaca, heel fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dit kunnen we zeker samen oplossen! Ik zie dat je pakketje inderdaad bij ons is binnen gekomen, super. Omdat het pakketje na de uiterlijke deadline is binnen gekomen zijn er al kosten voor de apparatuur in rekening gebracht, maar wij gaan hier niet moeilijk over doen en daarom wil ik je hier graag mee helpen. Wel heb ik nog een vraag: het distributiecentrum vond alleen een modem in je pakket. Heb je het Wifi-punt ook nog ergens liggen? Het gaat om een wit Zyxel Wifi-punt dat je rechtop neer kan zetten.
Het modem heb ik daarom meteen al voor je kunnen vergoeden en je ontvangt snel een automatische bevestiging per e-mail van mij dat we in april een creditfactuur voor je op zullen stellen met het bedrag voor het modem. Als je mij meer duidelijkheid kan geven over het witte Zyxel Wifi-punt dan kan ik hier ook samen met je een oplossing voor vinden. Hier help ik je hier graag mee!
Bekijk origineel