Skip to main content

erotiek zenders niet te vinden op nieuwe mediabox

  • 2 July 2024
  • 6 reacties
  • 955 Bekeken

Wij hebben een erotiek abonnement en daar konden we altijd via online tv app naar kijken.

Dit is helaas niet meer mogelijk en door te lezen op het forum, werd er gezegd door Odido dat je ze alleen kan kijken via de mediabox (het fysieke apparaat en niet de app)

Wij dus een apparaat besteld…

Vandaag aangesloten, ingelogd met ons nummer en tv-code (welke daarna ook via de instellingen zichtbaar zijn, en bij de instellingen staat ook dat het erotiek pakket actief is)

Maar helaas..…

Geen erotiek zenders te vinden..

Odido, wat is hier aan de hand??

De oplossing "via de browser" word je door verwezen naar de apps in de Google Play Store of de de Apple app store.. en dan zit je weer via een app wat niet kan…

 

Wat is nu WEL de oplossing???

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ThanToya, goed dat je dit op de kaart zet, ik help je graag om de zenders tevoorschijn te toveren! Wat zie je precies bij de kanalen 555, 557, 559, 560, 561? Zijn de kanalen helemaal leeg? Ik wilde ook graag naar je TV Account kijken, alleen kon ik met je e-mail adres en klantnummer geen abonnement vinden. Zou je kunnen controleren of het klantnummer wat je hebt ingevuld in je Community profiel klopt? Bijvoorbeeld door het klantnummer te vergelijken met het klantnummer dat wij je per e-mail hebben toegestuurd.

Ik ben benieuwd, ik kijk graag mee met de registratie!

Hoi Cal

Ons tv klantnummer begint met 0197 en is 9 cijfers lang.

Op ons profiel staat een internet+tv klantnummer en die begint met npx. (Ik heb daar nu het tv klantnummer aan toegevoegd achter de + )

Als ik in de tv gids kijk, dan zie ik geen 555, 557 e.d. staan. Er staat wel 538 en dan daarna 700.

Als ik het nummer rechtstreeks invoer (557) dan krijgen we de melding "activeer de instelling 'erotische inhoud weergeven' in ouderlijk toezicht om deze zender te zien", maar we kunnen nergens "ouderlijk toezicht" vinden in de menu's van de mediabox.

We kunnen het ouderlijk toezicht ook niet vinden als we inloggen op ons Odido tv account.

 

Hoi Cal

 

We hebben het ouderlijk toezicht gevonden (even googlen naar ouderlijk toezicht Odido tv)

We hebben het daar in kunnen stellen.

Wat ons nu wel verbaasd: we kunnen nu in eens ook weer via de tv app de erotische kanalen zien!!!!

Dus waarom hebben we dan een tv mediabox nodig?

Alleen om ouderlijk toezicht aan te zetten???

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ThanToya, heel fijn om te lezen dat het je gelukt is om de oplossing te vinden! 😄 Het is ook mogelijk om via de smart-tv App het kinderslot te verwijderen. Een handleiding hiervoor en andere functies vind je hier: Uitleg over Odido TV. 

Zoals je zelf terecht aangeeft heb je de Mediabox niet nodig. Je kan de Mediabox snel opzeggen via je Mijn Odido account: TV box(en) en Mediaboxen. De € 2,50 die je deze maand betaalt voor de Mediabox zal je vast niet missen, maar om dit volledig voor je recht te zetten zal ik de € 2,50 vergoeden op de factuur van juli en hierover ontvang je van mij snel een automatische bevestiging per e-mail.

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, ik help je graag! 

Hallo Cal of collega,

Wij hebben een erotiek abonnement en via de tv-box zijn die zenders ook te bekijken.

Alleen via de browser > tv.odido.nl zijn de zenders niet te bekijken. Ze zijn niet zichtbaar.

de kanalen 555, 557, 559, 560, 561 komen dus niet voor in de browser.

Als ik bovenstaande berichten lees zou dit toch mogelijk moeten zijn.

Ouderlijk toezicht is in de tv-box uitgeschakeld en er is 1 profiel actief, deze staat op 18+.

Waar zou dt aan kunnen liggen ?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @3toontje ,

Deze zenders kun je alleen via de tvbox of de TV app bekijken. Niet via de webbrowser of online tv. Dat kun je terugvinden in het zender overzicht van Odido.

Reageer