Beantwoord

Boete bericht telaat terugsturen.

  • 9 February 2024
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 1

Dag Odido

Ik ben onlangs overgestapt naar een andere internet provider na meer dan 5 jaar klant te zijn geweest. Ik had 4 abonnementen op mijn naar staan en nu 3. Ik ben helaas laks geweest om het apparaat ( modem) te terug te sturen. Ik heb een bericht ontvangen dat het apparaat binnen 8 dagen moet worden teruggestuurd. Ik heb er 10 dagen over gedaan. In dat bericht stond helaas niks in over een boete van 75 euro. Zie bericht:

 

Hallo Othman,

 

We hebben de apparatuur en accessoires van Odido voor thuis nog niet (allemaal) ontvangen.


Wil je de apparatuur terug sturen?
Wil je de apparatuur alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt! Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Controleer dan even of je alles op de lijst hebt teruggestuurd. In dat geval mag je deze e-mail als niet verzonden beschouwen.

Hieronder zie je welke apparatuur we graag terug willen:

Modem.

 

Nu vraag ik mij af of de boete al is uitgeschreven. De modem heb ik inmiddels al opgestuurd via dhl.

Mod edit: persoonlijke informatie

Alvast bedankt.

 

Othman

icon

Beste antwoord door Othman1 9 February 2024, 15:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Othman1, super bedankt voor het starten van dit topic! Geen probleem dat je het modem later retour hebt gestuurd. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat het gaat om een Zyxel T-50 modem. In de tussentijd dat jij het modem had moeten versturen en hebt verstuurd, zijn de regels aangepast. Wij hoeven dit specifieke model niet meer retour te ontvangen. Omdat jij net in deze tussenperiode zat, is de mailing niet helemaal duidelijk geweest. Je vragen je namelijk het modem terug, maar onderaan de mail staat dat je het naar een milieupunt in de buurt kunt brengen.

Maak je daarom geen zorgen om de boete, deze zal er niet komen!

Reputatie 1

Hi @Othman1, super bedankt voor het starten van dit topic! Geen probleem dat je het modem later retour hebt gestuurd. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat het gaat om een Zyxel T-50 modem. In de tussentijd dat jij het modem had moeten versturen en hebt verstuurd, zijn de regels aangepast. Wij hoeven dit specifieke model niet meer retour te ontvangen. Omdat jij net in deze tussenperiode zat, is de mailing niet helemaal duidelijk geweest. Je vragen je namelijk het modem terug, maar onderaan de mail staat dat je het naar een milieupunt in de buurt kunt brengen.

Maak je daarom geen zorgen om de boete, deze zal er niet komen!

 

Dag Cheyenne,

Bedankt voor de snelle reactie. Gelukkig komt er geen boete. 

Othman

Hallo, op 1 april ontving ik een mail dat ik mijn modem moest terugsturen. Dat heb ik op 3 april gedaan, echter vandaag kreeg ik mijn factuur dat er 75 euro extra afgeschreven wordt ivm niet terugsturen modem. Dit klopt niet, ik heb het modem op 3 april met DHL teruggestuurd en heb daarvan ook het digitale afgifte bewijs. Pakketnummer is JVGLOTC0063310762. Maar als ik daar kijk is het nu dus al 15 dagen onderweg, zag ik. Ik heb ook geen retourlabel ontvangen van Odido, en enkel één mail dat het modem terug moest. Eerder heb ik geen mails ontvangen vwb het modem. Ik heb het pakket op 3 april  teruggestuurd aan ‘Odido Retouren". De mevrouw bij het DHL punt heeft zelf een label aangemaakt en gaf aan dat het geen probleem was dat ik zelf geen retourlabel had. Wat nu? Graag contact met mij opnemen oor extra informatie, indien nodig en zsm de 75 euro van mijn factuur afhalen.

M vr gr, Wim

Reputatie 7
Badge +9

hey @groovebastards, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er iets niet goed is gegaan. Ik heb de boete voor je vergoed en zal met een volgende betaalcyclus worden recht getrokken. Dit houd in dat wanneer je de volgende factuur verwacht dat de boete vergoed wordt. Mijn excuses voor het misverstand!  

Reageer