Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.
Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs:
Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.
T-Mobile TV
Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.
TV Box toevoegen en/of verwijderen
Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.
Zonder TV Box tv-kijken?
Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki:
Je TV-zenders wijzigen
Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.
Cloud Opnemen
Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.
Internet
Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.
Wifi Plus aanzetten
Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.
Klantvoordeel
Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.
Wat kun je nog meer zelf wijzigen?
Instellingen wijzigen
Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.
Persoonlijke gegevens
Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.
Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!
Vast Bellen aan- of uitzetten
Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.
Installatiepakket bezorging wijzigen
Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan. Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.
Incassodatum wijzigen
Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd.
Wat kunnen wij voor jou wijzigen?
Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!
Contract opzeggen
Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom!
Contract verlengen
Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door!
Verhuizing doorgeven
Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!
We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.
Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!
Bladzijde 3 / 52
Helemaal perfect @BertBre! Ik heb de omruiling verzocht; je zult binnen maximaal twee dagen gemaild worden ten aanzien van de vervangingen zodat je ook het retournummer en -info ontvangt. De derde box zal ik verwijderen zodat je straks twee Aria 610s ontvangt! Laat een berichtje achter in dit topic zodra alles aangesloten is, dan zal ik de versnelde migratie naar T-Mobile TV in gang zetten.
Zodra de Zyxel + converter ontvangen zijn, kun je een afspraak maken met Guidion - hier ontvang je nog een afspraaktool voor per SMS en e-mail. Die apparatuur dient namelijk door een gediplomeerd monteur geïnstalleerd te worden.
Modem is vandaag netjes geïnstalleerd, echter de TV kastjes werken (nog) niet. Monteur heeft gebeld met de helpdesk, samen nummers ingevoerd, (ook gecontroleerd in de online omgeving). Maar helaas. Aangesloten rechtstreeks op het modem met een lange kabel, zonder iets anders aangesloten. Kastje ook een keer 20 seconden van het stroom gehad. Werkt allemaal niet, als het goed is zijn ze er mee bezig, maar misschien heb jij nog een snelle suggestie?
Helemaal super! @Arnaud.Gouder Mocht ik je nog bij iets kunnen assisteren, schroom dan niet om een berichtje te plaatsen. Geniet deze week van het zonnige weer en veel plezier met T-Mobile én Cloud Opnemen!
Hoi @Jason ,
Dit is duidelijk.
Dank,
Arnaud
Hoi @Arnaud.Gouder, top dat alles goed werkt en het bevalt!
Even ter verduidelijking van wat ik bedoelde met die prijsvergelijking: je betaalde hiervoor € 5,00 per maand voor de harddiskrecorder omdat hier € 5,00 korting op zat. Voor de vervangende TV Box betaal je per maand € 0,00 omdat hier eenzelfde korting op zit, echter is de box per maand los goedkoper (€ 5,00 in plaats van € 10,00 per maand). Je gaat met Cloud Opnemen € 5,00 per maand meer betalen dan de huidige situatie, maar zult onderaan de streep hetzelfde maandbedrag betalen als voorheen - behoudens de inflatiecorrectie natuurlijk, maar dat loopt al enige tijd sinds begin januari.
Je hebt dus dezelfde korting ontvangen als voorheen, alleen is de huidige Aria 610x box goedkoper per maand waardoor je inclusief Cloud Opnemen hetzelfde betaalt als toen je een Amulet recorder had zonder Cloud Opnemen.
Hopelijk heb ik het hiermee genoeg genuanceerd, zo niet: laat het weten, dan probeer ik het op een andere manier te verduidelijken!
@Arnaud.Gouder Omdat je voor de Amulet hetzelfde betaalt als voor een box zonder recorder + Cloud Opnemen (€ 5,00 per maand), zal de prijs hetzelfde blijven inderdaad!
Ik zal de wisseling in gang zetten, laat je het aan me weten zodra de vervangende Aria aangesloten is, alsjeblieft?
@Manou42 Als ik het goed begrijp, heb je nu alleen nog een box met recorder (Amulet 515) geregistreerd staan, deze zal ik voor je afmelden zodat je gewoon weer een Aria 610x (box zonder recorder) kunt bijbestellen, sorry voor het ongemak!
Beste @Jason,
Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is alles dan toch gelukt en ben ik overgezet op T-Mobile TV (vandaag). TV kijken werkt perfect...
Echter, als ik nu Cloud Opnemen aan wil zetten, gaat volgens mij mijn rekening wel degelijk 5 euro omhoog. Ik had namelijk ‘Actie: Gratis Interactieve TV Box ‘ bij mijn abonnement/factuur staan. Ik wil echter niet 5 euro meer gaan betalen, zeker niet nadat je me had beloofd dat de prijs hetzelfde zou blijven. Ik wil gewoon die zelfde 5 euro korting die ik al had voor het ‘opnemen’ blijven houden. Kan je daar aub. voor zorgen?
Dank,
Arnaud
@rvanrutten De eerst mogelijke activatiedatum is maandag 14 juni aanstaande: dit is nog niet de definitieve indicatie, maar er zal zeer zeker naar gestreefd worden!
@rvanrutten Helemaal top, dan zet ik de migratie in gang en zal ik je zo direct laten weten wat de vroegst mogelijke activatiedatum zal zijn. Indien er nieuwe apparatuur toegestuurd wordt, dient deze door een gediplomeerd monteur geïnstalleerd te worden, maar als dat zo is, ontvang je hier vanzelf bericht over!
@rvanrutten Hoe de prijzen voor Unlimited er bij de mobiele abonnementen uit gaan zien, kun je het beste checken in My T-Mobile, daar heb ik geen zicht op - sorry!
Wat betreft Thuis: indien je akkoord gaat met de migratie naar ODF, zal je maandelijks voor 1000 Mbit/s + het Wifi-punt dat je al hebt uitkomen op € 27,50 inclusief Klantvoordeel. De maandelijkse korting is daar al in verwerkt.
@Jason Perfect! Akkoord!
@rvanrutten Hoe de prijzen voor Unlimited er bij de mobiele abonnementen uit gaan zien, kun je het beste checken in My T-Mobile, daar heb ik geen zicht op - sorry!
Wat betreft Thuis: indien je akkoord gaat met de migratie naar ODF, zal je maandelijks voor 1000 Mbit/s + het Wifi-punt dat je al hebt uitkomen op € 27,50 inclusief Klantvoordeel. De maandelijkse korting is daar al in verwerkt.
Hoi @rvanrutten, vermoedelijk is er dan iets per ongeluk foutief gecommuniceerd aan jou of is er sprake geweest van andere miscommunicatie: wanneer je de migratie aangaat, zal je op de activatiedag zelf maximaal een paar uur geen verbinding hebben. Dit heeft ermee te maken dat KPN jouw huidige lijn vaak 's morgens dicht zet (WBA) en wij vóór 18:00 onze verbinding openzetten. Indien er inderdaad een aantal uur tussenzit, kun je altijd gebruikmaken van een 24-uurs Unlimited voucher - mits je de beschikking hebt over een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement). Zo ben je in ieder geval gedurende de downtime via mobiele hotspot online op PC en laptop.
Laat het me weten als ik dit in orde voor je kan maken, of neem contact op met mijn collega's indien je het liever telefonisch bespreekt natuurlijk!
Hi @Jason, Dat klinkt goed. Graag zou ik dat willen! Ik heb inderdaad ook meerdere mobiele Tmobile abonnementen (ook met Unlimited). Wat worden de kosten dan per maand met Tmobile Klantvoordeel?
Hoi @rvanrutten, vermoedelijk is er dan iets per ongeluk foutief gecommuniceerd aan jou of is er sprake geweest van andere miscommunicatie: wanneer je de migratie aangaat, zal je op de activatiedag zelf maximaal een paar uur geen verbinding hebben. Dit heeft ermee te maken dat KPN jouw huidige lijn vaak 's morgens dicht zet (WBA) en wij vóór 18:00 onze verbinding openzetten. Indien er inderdaad een aantal uur tussenzit, kun je altijd gebruikmaken van een 24-uurs Unlimited voucher - mits je de beschikking hebt over een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement). Zo ben je in ieder geval gedurende de downtime via mobiele hotspot online op PC en laptop.
Laat het me weten als ik dit in orde voor je kan maken, of neem contact op met mijn collega's indien je het liever telefonisch bespreekt natuurlijk!
@SuzanDouwma Vanuit Webcare hebben wij niet de gelegenheid om jou te bellen, je kunt contact opnemen met 0800 0092, de wachttijd bedraagt op dit moment 0 seconde. Dat gezegd hebbende, wil ik je natuurlijk met alle liefde verder helpen op de Community, dus als ik het gedetailleerder aan je kan uitleggen, laat het dan weten.
Je kunt overigens ook contact opnemen met mijn collega's van de salesafdeling, zij helpen je graag met het uitzoeken van het abonnement dat het beste bij jouw gebruik en wensen past: 0800-0419. Succes met de keuze en als ik nog iets voor je kan doen, let me know!
Hoi @SuzanDouwma, welkom op de Community!
Je kunt sinds kort overstappen op het eigen glasvezelnetwerk van T-Mobile Thuis (ODF) met een maximale snelheid van 1000 Mbit/s. Dit kunnen wij voor je in orde maken, dat is denk ik ook meteen de reden dat je de optie er zelf nog niet bij ziet staan!
Wanneer je er voor zou kiezen om over te gaan op de maximale snelheid en onze netwerktechnologie, stijgt de maandprijs wel een klein beetje naar € 50,00. Dit betekent dat je per maand ongeveer € 5,00 meer betaalt, maar dan wel voor een snelheid die tien keer zo hoog ligt natuurlijk.
Laat me weten of ik dit voor je in orde kan maken, dan doe ik dat zo snel mogelijk. De procedure neemt ongeveer twee tot vier weken in beslag - net als bij een verhuizing, maar met het grote verschil dat je het huidige jaarcontract behoudt.
Hi @Jason,
Ik sprak vorige week met een medewerker van de klantenservice hierover en hij vertelde mij dat ik dan een aantal weken geen internet heb. Ik lees dat niet terug in jouw toelichting op het verhuisproces. Klopt dat?
Ik zou ook graag de overstap maken naar 1000 Mbit/s op ODF maar een lange periode geen internet is natuurlijk niet wenselijk.
Zou mooi zijn. Zou je mij kunnen bellen om af te stemmen? Dit omdat ik het ook graag wil combineren met een van onze mobiele abonnementen.
Hoi @SuzanDouwma, welkom op de Community!
Je kunt sinds kort overstappen op het eigen glasvezelnetwerk van T-Mobile Thuis (ODF) met een maximale snelheid van 1000 Mbit/s. Dit kunnen wij voor je in orde maken, dat is denk ik ook meteen de reden dat je de optie er zelf nog niet bij ziet staan!
Wanneer je er voor zou kiezen om over te gaan op de maximale snelheid en onze netwerktechnologie, stijgt de maandprijs wel een klein beetje naar € 50,00. Dit betekent dat je per maand ongeveer € 5,00 meer betaalt, maar dan wel voor een snelheid die tien keer zo hoog ligt natuurlijk.
Laat me weten of ik dit voor je in orde kan maken, dan doe ik dat zo snel mogelijk. De procedure neemt ongeveer twee tot vier weken in beslag - net als bij een verhuizing, maar met het grote verschil dat je het huidige jaarcontract behoudt.
Helemaal perfect @BertBre! Ik heb de omruiling verzocht; je zult binnen maximaal twee dagen gemaild worden ten aanzien van de vervangingen zodat je ook het retournummer en -info ontvangt. De derde box zal ik verwijderen zodat je straks twee Aria 610s ontvangt! Laat een berichtje achter in dit topic zodra alles aangesloten is, dan zal ik de versnelde migratie naar T-Mobile TV in gang zetten.
Zodra de Zyxel + converter ontvangen zijn, kun je een afspraak maken met Guidion - hier ontvang je nog een afspraaktool voor per SMS en e-mail. Die apparatuur dient namelijk door een gediplomeerd monteur geïnstalleerd te worden.
Dag,
Ik wil graag mijn abonnement van thuis en mobiel omzetten naar unlimited. Nu had ik net al even gebeld en werd ik verwezen naar mijn account om het aan te passen. Ik zie alleen nergens de unlimited optie staan en ook niet dat ik tmobile thuis kan aanpassen naar 1000 MBits. Als ik zoek op mijn postcode geeft tmobile wel aan dat het al beschikbaar is. Wie kan ons verder helpen?
Groet
Goedemiddag,
Hier ga ik mee akkoord, ik heb zelfs nog een gratis derde box die heb ik niet nodig, alleen een tweede box is nodig. Als u het in gang wilt zetten heel graag.
Gr.
Hoi @BertBre, om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je een Zyxel of Huawei modem te hebben én enkel Aria 610x TV Boxen. Omdat je nu geen van die apparaten thuis hebt staan, zullen we die inderdaad eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie.
Ook vervallen eventuele lopende kortingen op je huidige tweede TV Box: in sommige gevallen hebben gebruikers namelijk nog een oude kortingsactie lopen op de TV Box(en) waarbij ook de tweede box gratis aangeboden wordt. Deze actie hebben we al een tijdje niet meer en is ook niet nadien nog toe te passen. Houd hier alsjeblieft rekening mee wanneer je de overstap maakt. Om hier klanten in tegemoet te komen, vergoeden we in zo'n uitzonderlijk geval de tweede TV Box voor de abonnementsduur van één jaar, oftewel 12 keer € 5,00 = € 60,00. Dit bedrag zal in één keer vergoed worden en wordt verrekend op een volgende factuur!
Ga je hiermee akkoord? Zo ja, dan ruil ik beide boxen, alsmede het modem om voor de vervangende apparatuur. Zodra de vervangende apparatuur aangesloten is, kan ik de migratie in gang zetten - en zal het dan nog maximaal twee weken duren eer je overgezet bent op T-Mobile TV. Stuur alsjeblieft de huidige apparaten terug naar ons retour adres - hier ontvang je nog een e-mail over met uitleg indien je akkoord gaat.
Goedemorgen,
Ik ben / was al vele jaren trouwe klant, echter de laatste tijd begint het allemaal een beetje te kraken. Internet is langzaam en vertoont veel uitval. Herstart & reset van Modem helpen niet veel helaas.
Nu zie ik bij veel andere klanten het nieuwe t-mobile platform (heb zelf een ICT bedrijf), is het mogelijk dat wij daar ook naar over stappen? We hebben alleen nog een oud draytek modem waar het glasvezel kabel rechtstreeks in gaat. Hoor graag van jullie. (vooral tv gedeelte is een stuk verbeterd).
@Brian
Vanavond nadat ik uit mn werk kwam maar weer de Entone aangesloten en gekeken of het werkt nadat je een en ander handmatig hebt laten omzetten zoals je dat omschreef. Dit heeft gewerkt want er is weer beeld. Dank hiervoor in elk geval.
@Brian
Allereerst een vraag: heb je mijn eerdere berichtenwisseling met Jason en Demi gelezen?
Op zich dank voor je antwoord. Voor de duidelijkheid; ik heb geen datum gekozen voor installatie dit hebben jullie gedaan. Als Guidion te snel was, is dit buiten mijn invloed als klant om gegaan en hadden jullie dit veel beter moeten en kunnen stroomlijnen in plaats van naar elkaar gaan zitten wijzen.
Wat ik dan niet begrijp is dat je aangeeft dat het glasvezel systeem niet uitmaakt voor welke TV box je hebt. En dat klopt niet want mijn huidige TV box (Entone HDD) werkt niet meer sinds de migratie naar ODF. De monteur heeft dit gecontroleerd en kreeg het niet aan de praat. NB: Tot nu toe heeft iedere T-Mobile medewerker aangegeven, ook aan de telefoon, dat mijn huidige TV Box (Entone met HDD) NIET werkt met ODF / GPON. Je bent de eerste die zegt dat dit wel zo is. Wie moet ik als klant nou geloven?
En ja… (zucht) ik wil inderdaad over naar het nieuwe TV platform. Als je je had ingelezen middels eerdere berichten had je kunnen zien dat dit de eerste insteek zelfs was. En dat ik vervolgens te horen kreeg dat ik eerst over moest stappen op een ander glasvezel systeem… etc etc etc etc….
Hey @Sander2m6,
Ik geef je graag wat meer duidelijkheid:
Wat betreft het installeren: Op de dag zelf kan het inderdaad zijn dat je even tijdelijk zonder verbinding zit omdat er twee verschillende monteurs aan de slag gaan, één in de centrale voor het omzetten en één bij jou thuis. Excuses als dit van te voren niet duidelijk was.
Wat betreft geen TV: Op het moment dat we een aanvraag doen voor de overzetting dan komt er een eerst mogelijke datum naar voren, dit is de “wensdatum”, in jouw geval 28 mei. Dit is de datum waarop alles van start gaat. In dit geval bleek Guidion echter eerder te kunnen en ben je al op 18 mei overgezet. Je bent dus eigenlijk eerder aangesloten dan gepland waardoor TV niet werkte. Wat de monteur aangeeft klopt in dit geval dus niet, die heeft zich vergist.
Wat betreft de TV Box: Er is geen nieuwe/andere TV Box nodig voor de ODF aansluiting dus dit staat los van een eventuele omzetting naar het nieuwe TV platform. Maar als je graag overgezet wil worden naar het nieuwe TV platform dan kan dat zeker, hier is dan wel een nieuwe TV Box voor nodig. Voor de volledigheid, we wisselen dan de TV Box eerst om en zodra je de nieuwe binnen hebt kunnen we je om zetten naar het nieuwe platform. Dit duurt max 2 weken, in die periode zit je dan even tijdelijk zonder opname mogelijkheid. Maar zodra je omgezet bent kan je Cloud Opnemen activeren.
Laat nog even weten of je hier mee akkoord bent dan zet ik de omzetting voor je in gang!
@Brian
Als klant kan ik hier helemaal niets mee. Verplaats je even in mij:
Ik heb nu 3 verschillende verhalen gehoord. Allemaal anders, allemaal niet klantgericht. Resultaat, geen TV, groot deel van de dag zonder internet. En niemand die meer terug komt op wat eerder is toegezegd.
Je hebt het over een wensdatum??? Van wie, van jullie? Niet van mij, lees de berichten hierboven even terug ik heb geen datum afgesproken of van jullie gehoord. Ik heb de klantenservice eergisteren gebeld en daar is toegezegd dat ik nu asap een nieuw tv kastje krijg voor het nieuwe TV systeem. Of is dit nu geannuleerd?
Voor de goede orde, graag zsm overzetten naar het nieuwe TV systeem met een nieuw TV kastje want mijn oorspronkelijke Entone HDD is op sterven na dood.
gr,Sander
@vvhillo Ik zie dat we inmiddels een opzegverzoek hebben ontvangen. Jammer maar hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen!
@Sander2m6 De monteur haalt hier ben ik bang twee zaken door elkaar. Het klopt dat de TV Box die jij gebruikt niet werkt op het nieuwe TV platform maar hier maak jij (nog) geen gebruik van. Of het op een ODF of WBA netwerk is maakt niet uit. In dit geval werkt TV niet omdat de wensdatum voor de overstap 28-05 is maar je bent al op 18-05 aangesloten, het omzetten van het TV signaal gaat dan niet automatisch mee.
Ik heb het zojuist handmatig om laten zetten en als je de juiste VLAN settings hebt ingesteld in de Ubiquiti dan zou het nu moeten werken (mogelijk moet je de TV Box even een keer herstarten).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.