Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Duidelijk Jason, dankjewel voor de opheldering! :grin:


Hoi @Akiranon, goed dat je het checkt! Geen zorgen, ESPN en TV worden per 4 maart (in Amerikaanse schrijfwijze is dat 03/04) stopgezet. Omdat februari slechts 28 dagen telt, is het niet 2 maart aanstaande, maar 4 maart! 😉


Goedemiddag,

 

Heb zojuist mijn TV abonnement incl. ESPN Complete stopgezet, echter wordt aangegeven dat dit pas per 03/04/2022 wordt uitgezet. Ik was in de veronderstelling dat er een opzegtermijn van 30 dagen werd gehanteerd. Is het mogelijk om het per 03-03-2022 stop te zetten?

 

Bij voorbaat dank!


Hi @Mpiotrek ,

My apologies. I've answered your PM right away! The transfer is possible and the details are in the private message. Let me know! 


Hi @Boris and @Jason Have you maybe had time to look in my case? I did sent @Boris  all my details in private message but I have not received reply. Thanks a lot


Hi @Mpiotrek ,

I’d love to check out what’s possible at your address. Normally I am able to check out your account with the e-mail linked to your Community account, but unfortunately that’s not the case. Can you send me a private message with your zip code, house number, date of birth and the last four digits of your billing account (IBAN)? That way I can help you out. I’d be happy to hear from you!

 


@Waqqas Actually our contract has already finished so it is not indefinite but I can extend it or sing contract on my names (the old one is on my wife name)… I am considering new contract if it will be easier to switch


Hello @Mpiotrek 

Are you still within your contract period?

With the switch to ODF for 1000 MB you will not start a new contract.

3 month's free tv is only for new customers I guess.


Hi @Jason 

 

Could you helo me with changing the abonament to 1000 Mbit/s. I would like alsko to have TV with it- is the promo 3 months TV for free valid also when extending contract?


Inmiddels contact gehad met de klantenservice, telefonisch. Geen excuses voor enig ongemak, alleen een zakelijke (en correcte) dame die uit de algemene voorwaarden ging citeren. Zo fijn :drooling_face: Lang verhaal kort: de migratie naar het nieuwe platform stopgezet/geannuleerd en alle TV diensten van T-Mobile per direct opgezegd.

En nu maar hopen dat mijn nieuwe internet aansluiting (ODF) het wel goed en betrouwbaar gaat doen.. Gisteren is geen goede voorbode zullen we maar zeggen (internetstoring in Utrecht middag/avond)... 

Ik heb sterk het gevoel dat er hier een systeem (ODF + nieuw TV platform) wordt uitgerold met aan de voorkant goede verkooptechniek, maar daarna een hobbelige weg waar je als klant niet heel best behandeld wordt en je heel machteloos bent. Nogmaals geen communicatie, geen excuses, geen compensatie vanuit T-Mobile, helemaal niks. Alles moet vanuit de klant ingezet worden, zelf bellen, zelf mailen etc etc. 


Het is mij inmiddels een compleet raadsel wat nu de status is van mijn aanvraag. Ik hoor helemaal niets meer behalve per mail dat mijn abonnement is aangepast. Als ik echter in My T-Mobile kijk staat alles op grijs met de mededeling dat ik een bestelling heb lopen.

Plus, tv met de oude Entone HDD box hapert enorm, is eigenlijk niet te doen. Blokken / artefacten in beeld, geluid valt weg, samengevat drama! 

Dus ik dacht, ik ben er klaar mee. Maar uitzetten van de TV functie kan niet want deze optie is grijs in My T-Mobile.. En nu?????!!

gr,

EEN BIJZONDER ONTEVREDEN KLANT (misschien helpt dit) 


@Mpiotrek 

So you are on the KPN network and need to switch to the T-Mobile network for 1000 MB.

Arranging the switch from your T-Mobile thuis account is a new feature so it must be somewhere in your account but idk where.

You can also wait for a moderator to reply so they can arrange this for you.


@Waqqas  When I do postcode check I have 1000Mbit as option but in My T-Mobile I see only 100Mbit and 50 Mbit. Where can you apply for change?

 


Hello @Mpiotrek 

If you are on 100 MB WBA and according to the postcodecheck on the T-Mobile website there is 1000 MB ODF possible at your address than you can also apply for a migration in your T-Mobile account.

The migration could take up to 4 weeks.


@Jason Could you help me- I need to change internet to 1000 Mbit/s but I am sitting with the other technology from KPN. Could you help me? I did send you a private message


@BertBre  Geweldig, fijn dat de box werkt! Een prachtig, zonnig weekend toegewenst! 😄🌞


Hoi @BertBre, dat is erg betreurenswaardig, maar als het goed is, hebben we nu de TV Box op de correcte wijze geregistreerd. Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn. Kun jij dit bevestigen/ontkrachten? 

Hij doet het!! mijn dank is groot! fijn weekend!


Hoi @BertBre, dat is erg betreurenswaardig, maar als het goed is, hebben we nu de TV Box op de correcte wijze geregistreerd. Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn. Kun jij dit bevestigen/ontkrachten? 


Hi @vishalrs, you want your contract to be transferred to the new tenant. No problem! I will give you some information, because we need a few documents before we can arrange this, namely: 

- ID copies of both parties. 
- Bankcard copies of both parties. 
- Written statement that both parties agree to this change, signed by both parties. 

We’d also like to receive some details of the new tenant: 

- Zip code and house number of the subscription 
- Mobile phone number of the new tenant. 
- E-mail address of the new tenant. 

You can send these documents in for instance a Facebook or Twitter conversation, or by email (klantenservice@t-mobilethuis.nl) → please add your customer number in the subject/title, that way our administrators can easily spot your email and assign it to your customer profile. The changes will take place immediately.

Thank you in advance!


@BertBre Dat is de perfecte instelling, helemaal mee eens! Ik voer de reprovisie uit; je zou dit in de loop van de dag moeten gaan merken - probeer ergens aan het begin van de middag nog eens te registeren.

Mocht het zo zijn dat het inderdaad niet baat, dan kun je via TV Anywhere middels een stream/cast in ieder geval het grootste deel van de zenders bekijken! Heb je een smart TV en smartphone? Dan kun je vaak al via mirrorview/screencast TV Anywhere streamen op je TV.

Kijk voor alle tips and tricks op onze website: TV Anywhere! 😊

Helaas werken de televisies nog niet...


Hi Team,

 

I want to transfer my current home internet contract to my wife’s name. Is it possible to do this. If yes, please let me know how to go about it.

 

Regards

Vishal


@BertBre Dat is de perfecte instelling, helemaal mee eens! Ik voer de reprovisie uit; je zou dit in de loop van de dag moeten gaan merken - probeer ergens aan het begin van de middag nog eens te registeren.

Mocht het zo zijn dat het inderdaad niet baat, dan kun je via TV Anywhere middels een stream/cast in ieder geval het grootste deel van de zenders bekijken! Heb je een smart TV en smartphone? Dan kun je vaak al via mirrorview/screencast TV Anywhere streamen op je TV.

Kijk voor alle tips and tricks op onze website: TV Anywhere! 😊


@BertBre Dit registratieprobleem lijkt voort te komen uit een onjuiste registratie op de aansluiting, maar of dat 100 procent zeker is, durf ik niet te zeggen. Wat ik wel wil proberen, is om een reprovisie op het modem uit te voeren zodat het signaal opnieuw aangemaakt kan worden. Mocht dat ook niet werken, dan is het aan onze techneuten om dit op te lossen. De monteur heeft netjes het rapport aan hen doorgegeven dus zij zijn helemaal op de hoogte van het euvel en zullen dit binnen ongeveer drie tot vijf dagen herstellen. Sorry voor het ongemak!

 

Die reprovisie zouden we kunnen proberen? (baat het niet schaad het ook niet denk ik?). 3 tot 5 werkdagen geen TV, ik geef het door aan me vrouw :grinning:

 


@BertBre Dit registratieprobleem lijkt voort te komen uit een onjuiste registratie op de aansluiting, maar of dat 100 procent zeker is, durf ik niet te zeggen. Wat ik wel wil proberen, is om een reprovisie op het modem uit te voeren zodat het signaal opnieuw aangemaakt kan worden. Mocht dat ook niet werken, dan is het aan onze techneuten om dit op te lossen. De monteur heeft netjes het rapport aan hen doorgegeven dus zij zijn helemaal op de hoogte van het euvel en zullen dit binnen ongeveer drie tot vijf dagen herstellen. Sorry voor het ongemak!

 

@Dre2748 Je kunt jouw abonnement aanpassen wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis (link is klikbaar). Indien je er niet uitkomt, of iets niet werkt, of je het liever door één van ons laat aanpassen, geef het alsjeblieft aan, dan regel ik dat zo snel mogelijk voor je! 😊


Ik wil graag mijn T-mobile thuis abonnement aanpassen na de huidige contractperiode. Tv en vaste telefonie heb ik niet meer nodig, en wil de snelheid aanpassen naar Internet Basic.

Mocht de snelheid van het internet toch wat laag zijn, dan wil ik mijn mobiele abonnement upgraden naar Unlimited om zo de hoogste snelheid te krijgen. Als het goed is kan dat ook gewoon door de bundel te verhogen bij mijnhuidige contract.