Beantwoord

Unlimited Plus - 1 Extra

  • 19 April 2024
  • 7 reacties
  • 66 Bekeken

Geachte,

 

Ik heb mijn lopende abonnement opgewaardeerd naar Unlimited Plus.

Volgens de website heb ik dan recht op een extra, te weten:

  • Videoland
  • Amazon Prime
  • Podimo
  • Visual Voicemail
  • Extra Veilig Online

 

Tijdens het opwaardeer proces werd mij die optie niet getoond.

Hoe kan ik alsnog deze extra claimen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 22 April 2024, 10:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Darkman, zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben! Echter, heb je dit alleen als je beschikt over een nieuw Odido Hello abonnement. Is dat ook het geval? We hadden voorheen bij T-Mobile namelijk ook Unlimited Plus en klanten die nog beschikken over een oud T-Mobile abonnement, hebben dit niet erbij. Ik wil graag met je meekijken of dit het geval is bij jou. Echter, kan ik op je e-mailadres geen abonnement naar voren krijg in ons systeem. Zou je je klant- of telefoonnummer in je profiel willen vermelden? Dan kan ik met je meekijken en je hier meer duidelijkheid over geven! 😄

Hallo @Darkman, zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben! Echter, heb je dit alleen als je beschikt over een nieuw Odido Hello abonnement. Is dat ook het geval? We hadden voorheen bij T-Mobile namelijk ook Unlimited Plus en klanten die nog beschikken over een oud T-Mobile abonnement, hebben dit niet erbij. Ik wil graag met je meekijken of dit het geval is bij jou. Echter, kan ik op je e-mailadres geen abonnement naar voren krijg in ons systeem. Zou je je klant- of telefoonnummer in je profiel willen vermelden? Dan kan ik met je meekijken en je hier meer duidelijkheid over geven! 😄

Ik heb mijn telefoonnummer vermeld bij internet + klantnummer.

 

Ik ben geen nieuwe klant, maar een gebruiker die gemigreerd is van tele-2 naar odido.

 

Ik heb mijn abonnement in september voor een jaar verlengt omdat mij onder valse voorwendselen wijs was gemaakt dat je een vast contract moet hebben om een esim te gebruiken.

 

Simpel gezegd: Ik belde Odido en vroeg wat ik moest doen om een esim te gebruiken.

“Contract bij ons aangaan” werd er gezegd.

 

Ik wil mijn e-mailadres vervangen in mijn profiel. Ik zie die mogelijkheid niet ?!

Reputatie 7
Badge +14

Het klopt dat bij een (oud) Tele2 abonnement geen esim besteld kan worden. Bij een Odido abonnement kan dat wel. Als je vorig jaar van Tele2 naar T-mobile abonnement bent overgestapt, dan heb je niet de nieuwe Odido unlimited abonnement vorm waar je punten krijgt. 

Als je over een paar maanden kunt verlengen,  dan ben je daarna weer helemaal bij.

Het klopt dat bij een (oud) Tele2 abonnement geen esim besteld kan worden. Bij een Odido abonnement kan dat wel. Als je vorig jaar van Tele2 naar T-mobile abonnement bent overgestapt, dan heb je niet de nieuwe Odido unlimited abonnement vorm waar je punten krijgt. 

Als je over een paar maanden kunt verlengen,  dan ben je daarna weer helemaal bij.

Aha. Bedankt.

 

Ik trek mijn beschuldeging naar Odido dan in.

Aha, duidelijk, na 22 uur geen reactie gekregen te hebben van een mod...

 

Alleen nieuwe klanten krijgen een kado als ze  het Plus abo afsluiten.🤔

 

Gemengde gevoelens nu. Haal wel de 600Mbps via mobiele internet, maar geen kado…🤔

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier met andere klanten op een community. Als andere klanten je al het juiste antwoord hebben gegeven is er geen noodzaak voor mods om ook weer te reageren.  Daarnaast werken ze topics af op volgorde en is de bezetting in het weekend natuurlijk beperkt. De community is natuurlijk geen chat met de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Darkman, tof dat je hebt gekozen voor Unlimite Plus en bedankt voor het toevoegen van je klantnummer! Het gaat om het nummer met 41 op het eind, toch? Je hebt zeker recht op een Extra. Ik zie dit namelijk gewoon in je Mijn Odido staan. Je kan een Extra kiezen op deze pagina onder punt 3 Extra's: Wijzigen | Odido of via Abonnement & Instellingen > Abonnement wijzigen. Let op: op dit moment is het bekend dat sommige streamingdiensten een foutmelding geven. Mocht dit bij jou ook het geval zijn, neem dan contact op met die dienst en schrijf even duidelijk op wat het probleem is. Daarna kunnen wij - waar nodig - onderzoek doen om het op te lossen.

Wat betreft eSIM, dat kan in jou geval wel, omdat je een Hello-abonnement (Unlimited Plus) hebt. Het is momenteel niet mogelijk om deze via Mijn Odido te bestellen door onderhoudswerkzaamheden. Je kan wachten tot deze voorbij zijn, of ik kan een eSIM voor je klaarzetten. De kosten zijn € 5,09 voor een eSIM.

Wil je je e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt wijzigen? Dan mag ik deze alleen wijzigen naar het e-mailadres dat ook aan je mobiele abonnement staat. Laat het me maar weten of je dit wil en zo ja, geef dan ook even de verificatiecode door die ik je net per SMS heb gestuurd. Dan komt het helemaal goed! 😄

Reageer