Beantwoord

Nieuwe eSIM aanvragen

  • 7 May 2024
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

Hi,

is het mogelijk om via deze weg een nieuwe esim aan te vragen? Op dit moment zit ik in het buitenland en heb nu een ander toestel. 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door euchoba 8 May 2024, 18:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @euchoba, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik kan zeker een eSIM voor je aanvragen, echter komt deze dan wel voor je klaar te staan in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Daar kun je dan de QR-code scannen en de eSIM ook activeren. Let op: je dient hiervoor wel in te kunnen loggen en je oude simkaart moet ook werken. Daarnaast raden we ook altijd aan om een simkaartactivatie altijd uit te voeren op ons Nederlands netwerk. Mochten er namelijk problemen ontstaan met de activatie, dan zit het netwerk van een buitenlandse provider ertussen en wordt het lastiger om het probleem op te lossen. Het zou dus wel kunnen, maar houd er rekening mee dat er soms ook wel problemen kunnen ontstaan. 

Als je wilt dat ik een nieuwe eSIM voor je klaarzet in je Mijn Odido account, laat het dan gerust weten. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***5333. Gaat het om dat nummer?

Ik verneem het graag van je! 

Hi Pharwin,

Graag, als je het voor mij klaar kan zetten. Het gaat idd om het nummer eindigt op 5333. 
 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @euchoba, geen probleem! Ik heb zojuist een eSIM voor je klaargezet in je Mijn Odido account. Laat je me even weten of het allemaal lukt met de koppeling en activatie? Ik ben erg benieuwd! 😄

Hi @euchoba, geen probleem! Ik heb zojuist een eSIM voor je klaargezet in je Mijn Odido account. Laat je me even weten of het allemaal lukt met de koppeling en activatie? Ik ben erg benieuwd! 😄

 

Hi Pharwin,

Sorry voor de late reactie, maar het is mij zojuist gelukt om de nieuwe eSim te activeren. Nog bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen euchoba, geen probleem hoor - fijn dat het is gelukt met je nieuwe eSIM en uiteraard graag gedaan namens Pharwin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 🙌🏻

Reageer