Krijg steeds deze melding. Wat ik ook probeer
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/ec881f0b-ba66-4d26-8e49-46c9ae95a0bd.png)
Beste antwoord door Ria Engel
Bekijk origineelHoi Ria, van harte welkom op de Community! Goed dat je Mijn Odido wil gebruiken - altijd handig! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw nummer nog gekoppeld stond aan een oud Mijn Odido-account toen het nog PrePaid was. Dit oude account heb ik net verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄
Hoi Ria, van harte welkom op de Community! Goed dat je Mijn Odido wil gebruiken - altijd handig! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw nummer nog gekoppeld stond aan een oud Mijn Odido-account toen het nog PrePaid was. Dit oude account heb ik net verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄
Het werkt. Bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.