Beantwoord

Abonnement toevoegen aan app lukt niet

  • 15 May 2024
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Krijg steeds deze melding. Wat ik ook probeer

 

icon

Beste antwoord door Ria Engel 15 May 2024, 18:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ria, van harte welkom op de Community! Goed dat je Mijn Odido wil gebruiken - altijd handig! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw nummer nog gekoppeld stond aan een oud Mijn Odido-account toen het nog PrePaid was. Dit oude account heb ik net verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi Ria, van harte welkom op de Community! Goed dat je Mijn Odido wil gebruiken - altijd handig! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw nummer nog gekoppeld stond aan een oud Mijn Odido-account toen het nog PrePaid was. Dit oude account heb ik net verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

 

Het werkt. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Ria, geweldig om te lezen dat het werkt en jij ook bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!

Reageer