Beantwoord

Login pagina t-mobile website wil niet laden wanneer verbonden met mijn persoonlijke T-mobile netwerk

  • 29 November 2020
  • 48 reacties
  • 4085 Bekeken


Toon eerste reactie

48 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RolandDongel 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres. Dan kan ik in je gegevens kijken en achterhalen waar het probleem zit. 

Bij mij is het probleem niet opgelost en het loopt al een maand. Via mijn mobiele tmobile metwerk heb ik er geen problemen mee. Enkel de tmobile thuis netwerk zorgt voor de error. Diverse browsers geprobeerd. Still the same

Reputatie 1

Correctie: op https://www.t-mobile.nl/login?mobileselected=1 krijg ik dan “The page isn’t redirecting properly”

Hoi Hajar,

Dankjewel voor je reactie. Het probleem is opgelost: ik heb een Lebara-kaartje gekocht, sim in de dongel, databundel erbij en probleemloos het internet op. Zo hoort het. Voor mij in elk geval voorlopig geen T-Mobile meer.

Hier precies hetzelfde, kan niet inloggen via t-mobile thuis verbinding, met verschillende browsers geprobeerd.
lukt dan weer wel via vpn of mobiel netwerk.

 

Reputatie 3

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Hoi @Sander 

Ben benieuwd. Ik ga het wel eind volgende week proberen. Laat het je weten. 

Groeten, Jeroen

Ik heb hetzelfde probleem, in mijn geval gaat het om 4g voor thuis. Ik vermoed dat het mis gaat bij het herkennen van het netwerk voor automatisch inloggen. Als ik via het 4g netwerk op mijn mobiel naar de pagina ga werkt het namelijk wel gewoon. 

Reputatie 7

Hier loopt nu een onderzoek naar. Het lijkt een kleine club klanten te zijn die de inlog pagina niet kunnen bereiken via het Thuis netwerk. Zodra ik een update ontvang, zal ik die hier delen!

Reputatie 7

Dag allemaal, 

 

Het lijkt erop dat we gevonden hebben wat het probleem veroorzaakt. Dit zullen we in week 1 aanpassen. Ik zal het hier melden zodra het is doorgevoerd. 

 

In de tussentijd zijn dit mogelijke tijdelijke oplossingen:

  1. Gebruik deze link om in te loggen in My T-Mobile (Thuis): https://www.t-mobile.nl/login?mobileselected=1
  2. Gebruik een VPN verbinding om in te loggen. 
  3. Schakel tussen je 4G verbinding en je Wifi verbinding om in te loggen. Het is een kleine groep klanten die problemen heeft met het inloggen op T-Mobile 4G én Wifi. 

 

 

Reputatie 2

Ook ik heb dit zelfde probleem, het lijkt er ook op dat dit aan de verbinding ligt van t-mobile en niet aan de computer. Ik heb het zelfde probleem als ik via de computer wil inloggen en via de telefoon via wifi. Als ik via de telefoon op 4g zit kan ik wel inloggen maar vind dit veel te onhandig. Doe het altijd via de computer. Wat ik ook probeer ik krijg altijd de melding dat er teveel omgeleid word naar t-mobile. Verwijderen van Cookies helpt niet. Resetten van de modem helpt niet. Niets schijnt te werken.

Nu heb ik ergens gelezen dat T-mobile je account of de lijn moet resetten dat het dan weer goed zou zijn. Maar support via facebook kan je helaas niet helpen. 

Support via facebook heeft mij dan ook gevraagd om het hier via dit bericht aan te geven dat er meer mensen zijn met dit zelfde probleem.

Reputatie 7

Dag allen, 

 

Bedankt voor het meedenken! We werken nog steeds hard aan een oplossing en proberen het probleem te reproduceren op allerlei netwerken, apparaten en software, maar het blijkt lastiger te vinden dan gedacht. Daarom ben ik zo blij met bovenstaande tips. Het is mij gelukt om via https://www.t-mobile.nl/login?mobileselected=1 in te loggen op mijn account, terwijl ik verbonden was met het Thuis netwerk op Wifi. Voor diegene waarbij het werkt, dan is dit een goede tijdelijke omweg. In de tussentijd gaan wij verder met het onderzoek naar de reden dat het bij sommige klanten niet lijkt te werken. 

Reputatie 2

Dag allemaal, 

 

Het lijkt erop dat we gevonden hebben wat het probleem veroorzaakt. Dit zullen we in week 1 aanpassen. Ik zal het hier melden zodra het is doorgevoerd. 

 

In de tussentijd zijn dit mogelijke tijdelijke oplossingen:

  1. Gebruik deze link om in te loggen in My T-Mobile (Thuis): https://www.t-mobile.nl/login?mobileselected=1
  2. Gebruik een VPN verbinding om in te loggen. 
  3. Schakel tussen je 4G verbinding en je Wifi verbinding om in te loggen. Het is een kleine groep klanten die problemen heeft met het inloggen op T-Mobile 4G én Wifi. 

 

 

Uhh ik zit bekabelt ook met dit probleem. Het is niet alleen Wifi of 4G maar ook als je bekabeld het probeert. Geen van de mogelijkheden die hier gegeven word werkt. 

Ik heb momenteel nog steeds problemen met inloggen:
 (foutmelding over 'Too many HTTP redirects').

Allleen via incognito of andere browser werkt het.

Reputatie 3

@Sander : De één opgelost, nu de ander. 
Ik wil mijn dochters abbonnement koppelen aan t-mobile thuis klantvoordeel. Dat lukt me niet vanwegen een adres fout. schijnbaar is haar woonadres anders ingevuld dan tmobile thuis. Wilde daarom inloggen onder haar account om te kijken wat het adres is bij haar account. maar dat lukt niet. net zoals alle links hierboven, ik kom alleen ingelogd onder het forum of op tmobile thuis. maar wat ik ook doe, als ik naar het mobile stuk wil inloggen krijg ik onderstaande.
Ik heb onderstaande even uit Chrome gepakt, maar in Edge dezelfde meldingen. Zoals je ziet wordt er 20x geredirect naar login?mobileselected=1. Dit betekend dat er 20x naar zichzelf wordt verwezen in de webpagina. En dat is dus een loop in de programmering van jullie site.
Ik ben geen  volwaardige ontwikkelaar, maar volgens mij is dit debug aan op de pagina en dan zie je vanzelf waar het mis gaat. 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb momenteel nog steeds problemen met inloggen:
 (foutmelding over 'Too many HTTP redirects').

Allleen via incognito of andere browser werkt het.

Hi @Gkruizin64, met welke browser krijg je deze foutmelding? Zou je de cookies en de caches even willen verwijderen om te kijken of het dan wel lukt? Aangezien het wel werkt via Incognito en een andere browser, vermoed ik dat het ligt aan de browser die je nu gebruikt. 

 

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ook ik heb hetzelfde probleem al heel lang, ik lees hierboven de tip om via VPN te proberen en dat werkt inderdaad, dank! Wel bizar dat via de gewone wifi aansluiting je niet kan inloggen op de Tmobile site en dat dit na meer dan een jaar nog stééds niet opgelost is….

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TinaR. 

Heb je dit ook via andere browsers en andere apparaten?

Helpt het legen van de cache of verwijderen van cookies?

Ik heb ook al vele weken last van dit verschijnsel (foutmelding over 'Too many HTTP redirects').

Nu heb ik het ook eens geprobeerd via mijn VPN en dan lukt het inloggen wel.

Overigens is het voldoende als ik de beginpagina (met de login velden) bereikt heb. Als ik op dat moment de VPN uitschakel en dus weer gewoon rechtstreeks vanaf via mijn T-Mobile Thuis aansluiting werk, kan ik de login gegevens intoetsen en dan werkt alles als vanouds. Het lijkt erop, dat de exacte invulling van de URL, die je krijgt als je op de knop 'Inloggen’ klikt, maakt of je wel of niet de foutmelding krijgt.

Ik vind het wel verontrustend, dat T-Mobile er na wekenlange meldingen via deze community niet in slaagt een dergelijke fout op te sporen en te corrigeren.

Reputatie 2

Hallo,
Ik heb nu ook sinds een paar dagen een inlogprobleem op Mijn odido vanaf mijn desktop PC (Google Chrome).  Legen van cache en verwijderen cookies voor odido.nl helpt niet.
Mobiel kan ik wel inloggen.

Hoe dit te herstellen?
groet, Kees

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Door81 

Welke browser gebruikt ze wanneer ze deze pagina’s bezoekt? Heeft ze de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Dan kunnen we controleren of het aan haar simkaart ligt. 

Hallo, 

Op advies van een telefoonwinkel overgestapt van prepaid naar abonnement... beltegoed kwijt, maar waren er al uren mee zoet en zou naar hun ervaring ook niets uitmaken. Dus niet geholpen, maar nu functioneert haar telefoon en databundel in ieder geval.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kees88, niet fijn dat het via Google Chrome niet werkt. Ik heb je vraag doorgezet naar de onze IT-afdeling. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten. Fijn dat je in de tussentijd via mobiel wel kan inloggen! 😊

Hallo klantenservice,

Mijn docher heeft nu zeker al 5 weken ook het probleem dat ze op haar smartphone met prepaid t-mobile SIM-kaart niet meer op internet kan via 4G. Via wifi wel. Via 4G krijgt ze standaard bij het uitzetten van de wifi een melding dat http://ww.t-mobile.nl/prepaid-data-pass?NAT enz enz niet kan worden geladen vanwege het volgende:

net:: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Ik heb net 2x heel lang verschillende medewerkers van T-mobile en Tele-2 (achtervang) klantenservice aan de lijn gehad, maar het lukt niet om het probleem op te lossen. Het leek net even opgelost door ik weet niet hoe vaak cache/cookies in de internet-app (chrome en internet) te wissen. Maar nu zijn we doodleuk weer terug bij de melding dat er too-many-redirects zijn…

Dus heel graag horen of lezen we dé tip!

Reageer