Wifi drama continues met glasvezel hier op IJburg in Amsterdam. Ik heb nu een verhoging van de snelheid aangevraagd en een tweede wifi point binnen gekregen (Zyxel 1184). Hiervoor had ik van nog T-Mobile een Zyxel _3444, nog niet teruggestuurd omdat ik wil weten wat er werkt en wat niet. De 1184 nu aangesloten met een draad aan de Zyxel 54 modem. Ook heb ik een meet apparaat gekocht om de UTP draad en de RJ45 stekkers die eraan zitten door te meten. De draad is goed. Maar ik blijf last houden van zgn. ‘drops’ en de verbinding is traag. Als het soms geheel wegvalt raakt zelfs het nieuwste type Apple TV compleet van slag en kan geen verbinding meer maken met de T54, terwijl ik even later op mijn app Net analyser/interned speed zie dat er 100 MBPS is. Het abonnement is 400 Mbit/s. Wie kan me helpen? Uiteraard de basis al gedaan; de modem gereset achterin, modem anders opgehangen, nieuwste firmware gedownload etc. Phhh...zou een monteur het msn wel weten, of wordt dat een herhaling van zetten...
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Ik zie dat je een T-54 hebt, heb je toevallig de oude WAP6807? Deze werkt niet goed op de T-54, hiervoor hebben we je een WX5600 opgestuurd. De oude dien je niet meer aan te sluiten. Is de verbinding dan wel stabiel?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.