Ik krijg de WX5600-T0 bekabeld niet gekoppeld aan de Zyxel T-56 (Hij is wel zichtbaar als client en easymesh staat wel aan op de router)
Is er inmiddels een firmware die goed/beter is? (dus hoger als b10)
Ik krijg de WX5600-T0 bekabeld niet gekoppeld aan de Zyxel T-56 (Hij is wel zichtbaar als client en easymesh staat wel aan op de router)
Is er inmiddels een firmware die goed/beter is? (dus hoger als b10)
Waar merk je aan dat die niet koppelt?
De WX5600 krijgt dezelfde netwerk naam en wachtwoord als de T-56, niet de SSID/wachtwoord die achterop de WX5600 staan.
Indien de firmware niet overeen komt met het modem, factory reset geven door de WX5600 reset knop 30 seconde ingedrukt te houden en bekabeld 24 uur aan laten staan. Dan zou die zijn upgrade gekregen moeten hebben.
De WX5600 krijgt dezelfde netwerk naam en wachtwoord als de T-56, niet de SSID/wachtwoord die achterop de WX5600 staan.
Indien de firmware niet overeen komt met het modem, factory reset geven door de WX5600 reset knop 30 seconde ingedrukt te houden en bekabeld 24 uur aan laten staan. Dan zou die zijn upgrade gekregen moeten hebben.
Allereerst bedankt voor je reply!
Hi
Ik zal je hier wat meer duidelijkheid over geven. Dit komt namelijk door een bug die ontstaan is door de firmware van de T-56 in combinatie met de firmware van de WX5600. Hierdoor klopt de topologie niet en werkt de MNpro Mesh app ook niet volledig. Geen zorgen, ik heb de WX5600 voor je nagekeken en hij werkt zoals hij zou moeten werken. Je kunt dit alleen niet zelf bekijken. Dit wordt opgelost met een nieuwe firmware, wanneer die zou komen weten we alleen nog niet.
Hi
Ik zal je hier wat meer duidelijkheid over geven. Dit komt namelijk door een bug die ontstaan is door de firmware van de T-56 in combinatie met de firmware van de WX5600. Hierdoor klopt de topologie niet en werkt de MNpro Mesh app ook niet volledig. Geen zorgen, ik heb de WX5600 voor je nagekeken en hij werkt zoals hij zou moeten werken. Je kunt dit alleen niet zelf bekijken. Dit wordt opgelost met een nieuwe firmware, wanneer die zou komen weten we alleen nog niet.
Hi @Tommie van Odido, duidelijk en bedankt voor je toelichting. Dus wachten op de nieuwe firmware van Zyxcel.
Als ik kan helpen met testen laat het maar even weten.
Bedankt voor het aanbod
Hoi Robert,
Ik heb denk ik het zelfde probleem. Ik heb niet het idee dat de WX6500 werkt.
Mijn mobile apparaten verbinden niet met de WX6500. Signaal en snelheid is laag vlak bij de 5600. Dichter bij het modem wel betere snelheid en signaal. De 5600 is bekabeld aangesloten. Alle lampjes werken zoals het omschreven staat. In Mnpro wordt de 5600 ook niet weergegeven alleen bij aangesloten wifi clients. Kan je mij wat verder helpen?
Hoi Tommie,
Ik heb denk ik het zelfde probleem. Ik heb niet het idee dat de WX6500 werkt.
Mijn mobile apparaten verbinden niet met de WX6500. Signaal en snelheid is laag vlak bij de 5600. Dichter bij het modem wel betere snelheid en signaal. De 5600 is bekabeld aangesloten. Alle lampjes werken zoals het omschreven staat. In Mnpro wordt de 5600 ook niet weergegeven alleen bij aangesloten wifi clients. Kan je mij wat verder helpen?
Had verkeerde in de @ gezet.
Is er inmiddels een update voor de T-56 in combinatie met WX5600?
Ik heb wel een update voorbij zien komen van de MPro Mesh app.
Groeten Robert
Hallo Tommie,
inmiddels zijn we weer een maand verder, is er nog nieuws mbt firmwares?
Groeten Robert
Hi
Hi
Oke, bedankt dan wachten we nog even af
Hallo Tommie,
inmiddels zijn we weer 3 weken verder, is er nog nieuws mbt firmwares?
Kan ik ergens mee helpen? (Testen)
Groeten Robert
Hi
Hallo Tommie,
inmiddels zijn we weer een maand verder, is er nog nieuws mbt firmwares?
Het begint inmiddels wel belachelijk te worden hoe lang dit duurt, misschien moet Odido eens afstappen van een eigen custom firmware om het proces te versnellen….?
Groeten Robert
Het zal ongeveer nog 3 tot 4 weken duren voordat de WX5600 aan de beurt is
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.