Ben al zelf gegaan naar browser 192.168.1.1 en inloggen met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.
Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen. TV kan nog steeds geen connectie maken
Welkom op onze community en goed dat je hier over aan de bel trekt! @avz0101
Uiteraard help ik je graag verder, zodat je weer optimaal gebruik kan maken van wifi. Ik ben meteen gaan kijken, maar op basis van het e-mailadres in jouw community profiel kan ik geen abonnement vinden. Wil je het Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan je profiel?
Wil je daarnaast het modem ook al vast een herstart geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Geef je mij eens seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Inmiddels werk de wifi op de tv weer maar valt wel nog iedere uit. Op de pc moet ik nog steeds regelmatig de wifi uitzetten. Hij blijft niet automatisch aan staan . abonnement nummer heb ik toegevoegd
Hi @avz0101, merk je dat het wegvallen van de verbinding echt alleen op de wifi voorkomt of gebeurt dit ook op apparaten die bekabeld verbonden zijn? Ik ben namelijk erg benieuwd of de oorzaak hiervan echt in het wifinetwerk zit of dat het een dieper probleem is wat ook de bekabelde verbinding beïnvloedt, zo kan ik gelijk de kern van het probleem voor je aanpakken.
Hallo @avz0101
Wat heb je allemaal bekabeld aangesloten op de router? Kan je eens kijken of het ook wegvalt als je alle bekabelde apparatuur verwijderd?
Als laatste kan je de router voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.
dat is allemaal gebeurd , en dit probleem hadden we nooit tot 3 weken geleden
@avz0101 Dank je wel voor je terugkoppeling, ik help je uiteraard graag verder!
Ik ben meteen gaan kijken in het systeem om jouw verbinding te meten. Echter zie ik dat deze de afgelopen 11 dagen niet van de stroom is geweest. Het is echt belangrijk om dit minimaal voor 30 seconden te doen, zodat de verbinding zich kan herstellen.
Wil je dit nogmaals proberen? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik meteen opnieuw met je mee!