Meerderen keren per dag valt mij n Wifi verbinding uit. Alle resets gedaan. Gebeld meerdere malen. Laatste advies andere lan poort proberen . Maakt geen enkel verschil. Op mijn 2e telefoon inloggen op Wifi vraagt hij steeds om wachtwoord en zegt steeds dat het wachtwoord onjuist is. Een paar wegen geleden deed hij het wel goed.
Hallo
Welke modem/router heb je momenteel en wat heb je daarachter allemaal aangesloten aan bekabeld apparatuur?
En heb je een glasvezel of DSL verbinding?
op beide telefoons al het wifi netwerk 'vergeten’ en weer opnieuw toegevoegd?
Heb je nog andere wifi apparaten en doen die het ook niet goed?
Hallo
Welke modem/router heb je momenteel en wat heb je daarachter allemaal aangesloten aan bekabeld apparatuur?
En heb je een glasvezel of DSL verbinding? DSL. Niet bekabelde apparaten erop. 2 telefoons een laptop en Tplink voor CV klok en Zonnecellen.
DSL. Niet bekabelde apparaten erop. 2 telefoons een laptop en Tplink voor CV klok en Zonnecellen. Resetten allemaal al eens gedaan. Zowel modem als apparaten. Opnieuw opstarten, Andere LAN poort. Alle apparaten het netwerk laten vergeten en weer opnieuw laten verbinden. Alles waf er op internet aan suggesties staat uitgeprobeerd. Odido gebeld. Die heeft ook een reset uit geprobeerd en even dacht ik ”HIJ DOET HET!!!! Nou dat was maar even. Waardeloos. Heb ik al 25 jaar met Ziggo nooit gehad. Waarschijnlijk Odido opzeggen met reden ”het niet leveren van beloofde product". en terug naar Ziggo.
Kun je de TP-LINK eens loskoppelen, gaat het dan beter?
Is de Zyxel modem ook rechtstreeks aangesloten op het KPN ISRA punt waar ook de binnenkomende KPN kabel op is aangesloten?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.