Skip to main content

Hallo allemaal, 

Ik heb een T-56 router icm 2 stuks WX5600 Wifi plus Easy Mesh.

In de M-pro mesh app voor Android is alleen de T-56 zichtbaar. Ik weet dat het een bekend probleem is dat de WX5600 niet zichtbaar zijn.

Mijn vraag is wanneer hiervoor een update komt zodat alles ook visueel in orde is zodat je als gebruiker duidelijk ziet dat Easy Mesh werkt (of niet werkt) 

 

Misschien vinden jullie dit een beetje muggenziften maar de app is toch juist gemaakt om de status van je mesh netwerk te controleren...?

 

Ik hoor graag of hieraan gewerkt wordt en wanneer deze update wordt verwacht. 

Mvrgr.. 

Nossie 

Hallo @Nossie01 

Maar het mesh netwerk werkt wel naar behoren ondanks dat de weergave niet klopt?


Hallo @Nossie01 

Maar het mesh netwerk werkt wel naar behoren ondanks dat de weergave niet klopt?

Ja, daar lijkt het wel op, maar het is niet te controleren omdat het niet goed wordt weergegeven 


Hi @Nossie01, weet dat we hier vanaf weten. De nieuwe firmware update met o.a deze fix komt er bijna aan, ik kan je alleen nog niet vertellen wanneer precies. Super bedankt voor je geduld!


Hi @Nossie01, weet dat we hier vanaf weten. De nieuwe firmware update met o.a deze fix komt er bijna aan, ik kan je alleen nog niet vertellen wanneer precies. Super bedankt voor je geduld!

Dank je wel Cheyenne. Ik kijk er naar uit. 

Maar hoe weet ik wanneer deze update uitgerold wordt? Is er in de community een topic dat ik kan volgen waar de updates bekend worden gemaakt? En als dat er niet is... Is het dan misschien een idee om dit op te starten? Dan kan iedereen in één keer op de hoogte worden gebracht. 


Reageer