Beste Odido medewerker,
Vandaag overgestapt naar glasvezel van Odido.
Lan werkt, maar ik kan niet inloggen op mijn wifi na mijn instellingen van deze te hebben gedaan.
Zelfs de QR code uit het modem werkt niet. Ik weet 100% zeker dat het wachtwoord goed is maar als ik met mijn telefoon (Samsung Galaxy S23 Ultra) probeer in te loggen krijg ik ‘Wachtwoord Onjuist’
Ook mijn andere apparatuur kan niet inloggen.
het wachtwoord staat exact zo in de instellingen van het modem.
Kopieren en plakken van het wachtwoord geeft ook ‘Wachtwoord Onjuist’ als melding.
Ik heb al eens gelezen dat terug gaan naar het oorspronkelijke wachtwoord kan helpen, Maar daar heb ik niks aan. Ik heb een hoop smarthome apparaten die ik dan allemaal opnieuw zou moeten instellen en bovendien wil ik een eigen wachtwoord gebruiken dat veiliger is.
Hoe kan ik dit oplossen ?