Skip to main content

Goedenavond,

Vanmiddag wederom geen internet en tv. Het was net drie weken geleden gefixt maar ergens gaat het weer verkeerd.

Vandaag een afspraak met de monteur gemaakt. Tussen 12 en 16 uur zou hij komen. Halve dag vrij moeten nemen en dan komt hij pas om half 6 😬

Kan die man wat mij betreft niks aan doen maar een iets kleiner tijdsvenster zou hier wel in helpen. Heel veel mensen werken niet de hele dag thuis namelijk.

Als het goed is heeft hij terugkoppeling gegeven en gaf aan het niet te kunnen repareren. Conclusie, wederom moet VW dit probleem oplossen.

De vorige melding g heeft 3 weken geduurd en het was binnen  een klein half uurtje opgelost. Ik ga er van uit dat het morgen weer wordt gefixt, dit gaf de monteur ook aan dat dat geen probleem hoeft te zijn.

Voor de dagen geen internet en tv zal ik wel gecompenseerd worden qua €€. 

Na de vorige storing heb ik 2 maanden gratis Ziggo totaal gekregen. Maar dat mag zeker met een aantal maanden worden verlengd want in zo een korte tijd weer een probleem kan wat mij betreft echt niet meer!

Vriendelijke groet,

Marcel Fehling

Hey ​@M.Fehling, goed dat je dit weer aankaart.

Ik zie dat de monteur inderdaad al een ticket heeft ingeschoten voor onze technische dienst. Zij zullen VWT weer moeten aansturen. Hopelijk kunnen we het dit keer sneller oplossen! 

Goedemiddag,

Wat is dan snel? Ik krijg een bericht dat het wederom 3 werkdagen gaat duren voordat ik bericht krijg terwijl de monteur gisteravond aangeeft dat het binnen 8 werkuren geregeld zou moeten kunnen worden. 

Nu hebben we het gehele weekend weer geen internet en tv als het vandaag niet gemaakt kan worden.

Ik zie nu graag een goede compensatie tegemoet anders wordt het toch echt einde Odido na meer dan 4 jaar. Het vertrouwen is er momenteel helaas niet meer.

Groet, Marcel

@M.Fehling Ik kan mij voorstellen dat dit nieuws niet leuk binnenkomt. Mijn oprechte excuses hiervoor! 

Als ik dit zelf voor je had kunnen oplossen, had ik dat meteen gedaan. Echter zijn wij nu afhankelijk van de netwerkbeheerder. Net als Tommie hoop ik dat de verbinding deze keer sneller is hersteld. 

Natuurlijk ga ik gelijk een compensatie voor je in het systeem zetten voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Ik kan dit alleen wel pas doen wanneer de verbinding ook echt is hersteld. Op die manier hebben we gelijk de hele periode te pakken. 

Misschien val ik in de herhaling, maar ik wil dat je graag weer kunt internetten. Maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze naar je sturen. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden aan je andere apparaten. Zo ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen of heb je nog vragen? Laat het mij vooral weten, ik sta klaar om verder te helpen! 

Goedemiddag,

Vanmiddag toch maar eens even gebeld naar de status van de ticket. Helaas kon de medewerker de backoffice niet bereiken. Ik ga vanaf nu ook NIET meer bellen.

De storing is vorige week woensdag al gemeld en we zijn inmiddels 3 werkdagen verder en nog geen taal of teken van enig uitzicht op herstel van het internet vanuit Odido gekregen.

Het is echt allemaal KLOTE geregeld.

Eigenlijk verwacht ik morgen contact vanuit jullie en zsm een monteur die de verbinding hersteld. Ik ga hier weer geen 3 weken op wachten!

Marcel Fehling

Hey ​@M.Fehling, het ticket staat nog open door enorme druke. Ik heb de prioriteit van het ticket verhoogd zodat hij sneller opgepakt wordt. Mijn excuses voor de wachttijden! 

Goedemiddag,

Dat lijkt mij niet meer dan normaal dat er nu wordt ingegrepen.

Maar dat zegt mij nog helemaal niks. Wat is sneller, een dag, een week, een maand..…

Graag iets concreter in het antwoord.

Gr, Marcel 

Reageer