Welkom op onze community! @JLG1980
Ik kan mij voorstellen dat je graag wil weten waar het nieuwe modem blijft. Ik zoek dit graag voor je uit!
Ik ben gelijk gaan kijken, maar zie dat de order was blijven hangen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb dit meteen rechtgetrokken en opnieuw een modem verstuurd!
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code.
Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar!
Mocht je trouwens graag gebruikmaken van een Unlimited vouchercode dan stuur ik deze graag naar je toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kunt dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Mocht je toch in je woning zijn dan ben je nop deze manier in ieder geval online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?
Hartelijk dank hiervoor Teresa, fijn dat je dit zo voor me regelt. Een unlimited voucher zou ik zeker op prijs stellen. Ik hou de track and trace code in de gaten!
Met vriendelijke groet!
Hi @JLG1980, toppie! Dat is bij deze geregeld, er staat een code en instructie in je privéberichten!