Beste Odido,
Gisteren avond nog gebruik kunnen maken van alle servicen en tevreden over de diensten. Eerder dit jaar ongeveer dit zelfde probleem mogen ervaren.
Sinds vanmorgen 10:00 uur (nadat ik de TV opgehangen had en ik even een filmpje wilden kijken om het geluid te controleren:)) Heb ik geen draadloze verbinding meer met het internet.
Mijn apparaten welke bekabeld aangesloten zijn (PS5 & PC) werken naar behoren en via mijn PC maak ik dit topic ook aan.
Vanmorgen gebeld met de servicedienst, goed geholpen maar na het doen van een harde reset (wat ik persoonlijk altijd vervelend vind omdat ik daarna altijd mijn eigen WW en Wifi naam weer moet veranderen) werkt alles nog steeds niet.
Daarna ben ik even pad gegaan, toen ik thuis kwam weer gebeld, dit keer 50 minuten, alle telefonische oplossingen doorlopen (WIFI6/ 2,4/5Ghz splitsen, weer met elkaar, WPA3 naar WPA2 etc).
nog steeds geen draadloos bereik, het gaat om niet veel apparatuur, de TV (SAMSUNG) mijn SONOS 3 van de 12 speakers bekabeld, en mijn REMEHA warmte regelaar. Allemaal geen noodzakelijke apparatuur, daar ben ik mij bewust van. Nu ligt het bij de Technische Dienst en wordt ik binnenkort gebeld.
Wellicht hebben meer mensen dit ervaren?
TLDR:
Melding WIFI:
- Verbonden zonder internet (Samsung TV als Samsung S23 mobiele telefoon)
- WPA3 vereist
Soms ineens verbinding maar kan systemen niet vinden
Bekabeld internet werkt prima
Graag hulp:)