Skip to main content

Wij maken al meer dan een half jaar gebruik van 1GB glasvezel van Odido. Modem: T-56. In deze tijdperiode ervaren wij elke avond problemen met het internet/wifi. Er is verbinding met de wifi maar alles is extreem traag. We zijn het zat! niks werkt! Website laden traag of juist helemaal niet. En video spelletjes doen het al helemaal niet omdat je nooit verbinding kan maken met de servers. TV kijken lukt ook niet. Wij moeten telken verbinding maken met de hotspot. Gelukkig heb ik unlimited. Uitvoeren van een speedtest gaat ook erg moeilijk omdat je heel lang moet wachten voordat deze begint met meten. (ookla) Deze topic schrijf ik ook via mijn hotspot trouwens. Ik heb een beetje onderzoek gedaan en heb gezien dat veel mensen dit al bijna een jaar lang ervaren. Waarom wordt hier niks op gedaan? 

Kan iemand van Odido in contact komen met mij?

Hoe wordt die opgelost?

Groetjes,

Eray

In de tussentijd totdat Odido een Nokia ONT opstuurt kan je een VPN proberen op mobiel/pc dat helpt voor sommige mensen (inclusief mij) als een tijdelijk alternatief.


Hi @ErayB, ik ben er voor je en kijk graag met je mee! Omdat ik eerst wil uitsluiten om welke verbinding het gaat (gezien dit lopende onderzoek), wil ik je abonnement bekijken. Ik kan echter geen abonnement vinden op jouw e-mailadres. Plaats je daarom jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel? Dan heb ik de juiste informatie om dit verder op te pakken!


Hi @ErayB, ik ben er voor je en kijk graag met je mee! Omdat ik eerst wil uitsluiten om welke verbinding het gaat (gezien dit lopende onderzoek), wil ik je abonnement bekijken. Ik kan echter geen abonnement vinden op jouw e-mailadres. Plaats je daarom jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel? Dan heb ik de juiste informatie om dit verder op te pakken!

Hallo Cheyenne, 

Ik heb de informatie bijgewerkt dus de benodigde gegevens staan erop. Het abonnement staat op mijn vader zijn naam maar alle communicatie gaat via mij. 

Eray


Dankjewel @ErayB! Ik zie inderdaad dat wij internet leveren via het WBA netwerk van KPN NetwerkNL. Ook hangt er een Genexis ONT in jullie meterkast. Ik weet daarom zeker dat je last hebt van het lopende onderzoek wat ik hierboven heb gedeeld. Je kunt je hieraan toevoegen en zelfs je aanmelden als tester. KPN komt dan langs om je verbinding te onderzoeken. 

Ik zie wel dat er een monteur is aangestuurd en dat je daarmee een afspraak kunt inplannen. Mogelijk kan de monteur jouw ONT vervangen naar een Nokia ONT voor een betere verbinding!


Reageer