Skip to main content

Vanaf 3 juli overgestapt naar Odido Glasvezel 1Gbit & TV.

Wifi werkte vanaf 3 juli t/m 7 juli perfect , over de 600 download op telefoon zelfs.

Vanaf 8 juli , minder dan 2MBps download. Wifi werkt even goed na harde reset , maar dat duurt minuten. Voorbeeld van metingen:

Tevens is de upload hoger dan de download, dit was de eerste paar dagen ook niet het geval.

Ondertussen al meedere keren met Odido aan de telefoon gezeten, vriendelijke mensen, maar geen antwoorden ,openstaand ticket, geen oplossing voor mensen die geen Odido mobiel hebben. Ik zit nu op mijn eigen hotspot te werken omdat ik geen pagina geladen krijg. 

Ik zie het 2e wifipunt helemaal niet terug op mijn lijnmeting, kan je die een week aan laten staan @LesjeJ? Dan heb ik genoeg data. Ook wil ik je vragen om een factory reset uit te voeren op beide wifipunten en het modem. Laat beide wifipunten dan gedurende de week aan staan en test af en toe de snelheid boven. Dan heb ik genoeg data om het goed te onderzoeken. 

Hi @Tommie van Odido 

Het 2de wifi punt staat aan , heeft nooit uitgestaan , alleen beneden stond uit.

Ik zal bij alle 3 items een factory reset uitvoeren.


Hi @Tommie van Odido 

Alles is gereset


Hi @Tommie van Odido 

Ik kan dit niet een week aan laten staan, de wifi op onze telefoons en op mijn laptop is zeer traag, pagina’s zijn minuten lang bezig met laden en ik kan zo niet werken. Dit gebeurde dus ook na de 1ste 4 dagen ineens, toen heb ik het wifi punt uitgezet en werd het iets beter.

Is er al iets te zien kwa aansluitingen? Zie je nu ook het 2de wifi punt van beneden?


Reageer